Mitäs napsulaiset ajattelevat tästä päivän puheenaiheesta?

www.talouselama.fi/uutiset/a.../-17092009

Avainsanat: puolue rahat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 11:52

Talouselämä tarjoaa käyttöön seuraavaa Talousonnellisuuden kaavaa:
Aiheesta aiemmin Bkt kasvaa, mutta hyvinvointi ei 15.9.2009 8.57

.Talousonnellisuus = bkt / (((NG + BB) / tm + M ) + K^2 + V - F + (L*m)) missä
•bkt kuvaa bruttokansantuotetta,
•NG kuvaa kiusallisten Nova Group -paljastusten määrää
•BB kuvaa internetin uutispalveluiden Big Brother -otsikkojen määrää
•tm kuvaa keskimääräisen työmatkan pituutta minuutteina (tutkittu juttu: aamun työmatkalla ihminen on onnettomimmillaan)
•M kuvaa "aikaa säästävän" työpaikan matkalaskuohjelman onnistuneeseen käyttämiseen tarvittavia klikkauksia
•K kuvaa, kuinka jyrkästi valtiovarainministeri Jyrki Kataisen näkemys valtiontaloudesta on heikentynyt verrattuna hänen edelliseen näkemykseensä
•V kuvaa muiden epäonnesta suomalaisille syntyviä vahingonilon hetkiä
•F kuvaa, kuinka monta kertaa vuodessa sähköyhtiöt ilmoittavat nostavansa sähkön hintaa sähkön pörssihinnan nousun vuoksi
•L kuvaa ihmisluonteen synkimpiä puolia hehkuttavien iltapäivälehtien lööppiotsikoiden keskimääräistä päivittäistä lukumäärää
•m kuvaa lähikaupan lihatiskin marinadin voimakkuusastetta

Lisätty: 17.09.2009 - 12:08

Kokoomus palauttaa kanssa:
www.verkkouutiset.fi/index.p...;Itemid=23

Kysyjän kommentti

Kiitos hauskasta ja asiantuntevasta vastauksestasi...heh, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 11:14

Onhan se paha asia jos konkurssikypsä firma rahaa jakelee, mutta tiesivätkö edustajamme firman tilan. Minusta on törkeää tämä hallituksemme ja edustajiemme tunku firmojen hallintoneuvostoihin ja sieltä saatava etuus, työntekijät palkkojaan joutuvat alentamaan tai ulkoistetaan tai lomautetaan , putoaako myös firmojen hallituksen jäsenten etuisuudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2009 - 11:16

En oikein osaa ajatella mitään. He kuitenkin ajavat kuitenkin omia etujaan, jolloin kaivakoot omaa kuvettaan. Miksi muiden pitää maksaa heidän pyrkimyksensä keinolla millä hyvänsä päästä kansan suosioon. En ainakaan äänestäisi tuollaisia ehdokkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 11:39

olen vakaasti sitä mieltä et puolueet maksakoot kakki rahat takaisin tai kansanedustajat, muutenhan ne jää meitin veroista maksettavaksi ja se ei ole oikein , en haluais itse ainakaan mutkan kautta niitä maksaa, jos haluaisin jotain kansanedustajaa tukea, tekisin sen sitten suoraan hälle , en niin et se menee pakolla veroistani... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 14:43

Siinähän makseleevat takaisin tukijaan.Likaista peliä koko politiikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:58

Suomiko muka ei ole korruptoitunut maa ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 20:09

Voisi pikkuhiljaa niin lehdistö kuin eduskuntakin keskittyä johonkin muuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 13:30

Eihän tuo nyt enää mikään "päivän puheenaihe" ole, sitä on vattottu median toimesta viikkotolkulla.
Ketään yksityistä ei velvoiteta noita rahoja korvaamaan... ei taitaisi ihan jokaiselta edes paljoa löytyä. Tukeminen on vanha juttu, ei siis mitään uutta. Ei ole vielä kerrottu mitään siitä mitä demarit tekee ay-liikkeeltä saamiensa rahojen suhteen. Niitä kun on saatu vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen, 25 vuotta niinkuin eräs kansanedustajansa totesi jo alkusyksystä! Mutta se oli hänen mielestään ihan toinen juttu se!!!
Paljonko on tuettu Tarja Halosta, onko se summa jo julkistettu? En seuraa tuota asiaa kovinkaan aktiivisesti kun ei kiinnosta.