Mitä on ohjelmassasi tänään?

Minulla kauppareissu kera ystävän kävelemällä.

Avainsanat: kävely terveys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 09:34

hyötyliikuntaa ...joulusiivousta aloin kaapeista ja jatkuu vieläkin... ei kyl taida jouluks kakkia paikkoja ehtiä siivota, mutta marttojen konsti onkin , jos et jouluasi aio kaapissa viettää, ei niillä ole väliä, ovatko ne siistit tai ei... jotta en paineita ota...pikku hiljaa ... :)

Kysyjän kommentti

Aikaisein aloitat joulusiivouksen,mutta sittenhän on kaapit siivottu ja liiat tarpeettomat tavarat heitetty pois.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 09:36

Aamupäivällä käyn ensin netissä, sitten hoitelen paperisotaa yhdistyksille, joissa olen sihteeri-taloudenhoitajana. Iltapäivällä päivällisen jälkeen lähden lähitievalle poimimaan variksenmarjoja. Sitten lueskelen, käyn netissä, katson uutiset telkusta ja kirjoittelen kirjeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.09.2009 - 09:43

Ylös ulos ja lenkille menevän mieli. Kaupassa on käytävä ja jatkettava ikkunoitten parissa puuhailua sekä verhojen silitystä. Siinähän se päivä vierähtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 09:44

Lapsen puinen keinuhevonen on hajoamispisteessä joten täytyy ostaa kaupasta pitkiä ruuveja ja yrittää korjata se kun vielä on mahdollista. Hajosi heti kättelyssä reilun vuoden ikäisen keinumisesta joten tuollaisten myynti pitäisi lailla kieltää. Pyöräilen kauppaan joten saan liikuttua samalla (2x6km ainakin). Kun koko yön satoi niin toivotaan että ainakaan aamulla ei sada. Iltapäivällä odottelen erään usasta tehdyn tilauksen vahvistamista ja 18:30 alkaen kuuntelen jääkiekkokierrosta radio suomesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 09:54

Töitä, lenkkeilyä, relaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 10:11

Silittämistä on iso kasa kertynyt , tänään meinaan silittää ne ja karjalanpaistin valmistusta, pyykin pesua ja valmistelua pienin lapsenlapsi tulee illalla mammalle yökylään ja isosisko myös, ovat vähän flunssassa niin tänne mammaa tartuttamaan tuovat heidät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 10:14

Huomiseen englanninkokeeseen lukemista, sitten on vihdoin tämä koeviikko ohi.
Soittoläksyjen soittelua, ja kamalaa pelkäämistä ja jännitystä kun huomenna esiinnyn haitarini kanssa eräässä kaupungin juhlatilaisuudessa. Vähemmästäkin menisi yöunet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2009 - 10:16

Sain erään ystäväni avulla itseäni niskasta kiinni: sanoin pprrr... ja heti löytyi puhtia. Koneellinen pyykkiä peseytymässä, entisen viikattu kaapin hyllyille ja kohta lähden purkittamaan kuivattuja omanalastuja. Sitten haen yhdet pyöröpuikot kaupasta ja loppupäivän voisikin viettää tuolla kasvihuoneessa sen multalaaria poistamassa. Teen siitä varaston pihakalusteille ja tarvikkeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 10:43

Nyt kun aamulenkit on tehty (tosi hieno ilma) niin vähän vamistautumista ja siistiytymistä iltapäivällä alkavaan, todennäköisesti tosi pitkää, lounastapaamiseen.

Voi käydä niinkin että siinä se sitten onkin koko päivän ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 10:50

Aurinkoinen päivä, mutta en ole ihmeitä puuhastellut. Kakun tein ja mietin vaan mitä tekisin...matkan jälkeistä väsymystä ja mieli viipyilee vielä tuntureilla. Lenkkeily olisi aloitettava ja topakasti..näyttää nyt sille etten saa aikaiseksi mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 11:38

kävin just jakamassa lehdet, nyt pitäis hetki opiskella ruotsia, sit kouluun ja töihin ja sit taas hiukan ruotsia.. ku huomenna on ruotsin yo-kirjotukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 12:07

ei kai mitään ihmeellistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.09.2009 - 13:41

Ehkäpä vähän shopppailua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 13:42

Täällä mailla tuli pestyä tynnyrit painepesurilla,kätevää.Kävimme tyhjentämässä lasitavarat japeltipurkit niille varatuille astioille. Illemmalla pitää mennä kaupunkiin postia katsomaan ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 15:36

Jos ehtisi vähän haaveilemaan, sitä en ole pitkääään aikaan tehnyt.... oli treffit eilen :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:37

Loppu illan loikoilen, ja surffailen netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:56

Olen tänäänkin lähtenyt ennen kahdeksaa TÖIHIN ! Töissä oli oikeastaan aivan ihanaa. Iltapäivällä myin puhelimessa yhden asunnon, haa, ensimmäinen uudella urallani. Nyt olen sitten tehnyt yhdet kestovaippahousut tilaamastani erikoiskankaasta. Huomenna aion sovittaa niitä Eemelin päälle. Rakastan käsitöitä. Omenia pitäisi kuivata, mutta kun ei ole sitruunaa, niin siirrän sitä vielä tuonnemmaksi. Neuletyö, sukka, odottaa tuossa pöydällä, sitä aion kohta jatkaa, täytyyhän tehdä vielä se toinenkin. Että tällaista eläkeläisen puuhaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 22:04

Aamulla kotitöitä, töihin päiväksi ja yllättäen illaksi kokoukseen ja kotona ilta yhdeksän.Jutustelua jälkikasvun kanssa joka pakenee tietokoneelle, joten taidan mennä koht suihkuun ja sit selailen jotain luettavaa ja nukahdan.Käväisinpä katsomassa mikä napsussa puhuttaa.Viivyn hetken, omaa aikaa... kivaa... ja sit suihkuun.