Suomen Punaisen Ristin nälkäpäiväkeräys käynnistyi tänään.Aiotko osallistua?

Avainsanat: nälkäpäiväkeräys osallistuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 20:07

Yleensä osallistun parila eurolla sillä tuo on yksi niistä keräyksistä joihin löytyy luottoa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.09.2009 - 08:54

Meillä on yleensä kauppojen edessä keräilijöitä lippaineen ja olen pyrkinyt aina muutaman roposen laittamaan jos kohdalle osuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 08:55

En ainakaan keräämällä.
Jokunen lantti pitää varata, jos satun olemaan kotona, kun kolkutetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 09:08

Menen nyt aamusta kauppaan,jos siellä on kerääjä kannan korteni kekoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 09:13

kyllä roposilla , mutta en kerää, jos on leipää myynnis niin sitä ostan kyllä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 09:25

Naapuri kirkonkylässä myyvät armeijan soppatykistä hernekeittoa nälkäpäivän kunniaksi nälkääni.
Sitä olen käynyt syömässä useana vuonna, taidan käydä tänäänkin.
(Tällaista minä kannatan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.09.2009 - 09:40

Syödä voisin minäkin rokkaa, jos sitä tarjolla tuolla kaupan kulmalla on. Ei se kipollinen paljoa maksa, ja saa itsensä ravittua samalla. Jos kolikoita pussin pohjalta löytyy, voin keräykseen vähän niitä tiputella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 10:13

Minä kävin kaupassa ja osallistuin jo siihen keräykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 10:46

voi olla tai sitten ei,
olen vähän sellainen tuulella käyvä tapaus näissä keräysasioissa
(ja vielä aika skeptinenkin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 10:47

Osallistun pienellä summalla ja yleensä syön sen syntymäpäivälounaani hernekeiton muodossa.
Nälkäpäivä ja synttärini osuvat aika lailla yksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 11:39

aion, jos vaan käyn jossain missä on niitä, että voin antaa rahaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 11:51

en aijo osallistua huijaukseen. minulla on itselläni usein nälkäpäivä mutta en mistään saa minulle kuuluvia prosentteja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 12:20

En tiiä kun en ole nyt kaupalla käynyt. kait sitä voit pienet eurot sinne viskata jos kohdalle sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.09.2009 - 13:42

En ainakaan aio mennä keräämään rahaa, ja en taida lahjoittaakkaan kun on suomen punainen risti kyseessä, jäänyt vanhoista asioista vähän epäilys päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 13:47

Kaupunkiin mennessä jossain varmaan on siltaverot.siinä tullee annettua. Aikoinaan olin itsekin
keräämässä Turun satamassa ja kansan käsi oli karttuisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 15:40

Kyllä lahjoitan rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:40

Osallistuin, onneksi lapseni muistutti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 18:31

Käräyslippaisiin laitan hiukan kolikoita. Vielä tänä vuonna en ole osallistunut mutta onneksi vielä ennättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 18:31

Ostin nälkäpäiväleivän, ja söin sitä nälkääni heti kotona. Toivottavasti joku muukin tuli sillä ostollani kylläiseksi.