Moneenko kertaan nimeni oli painettu Valittujen palojen mainokseen?

Lisätty: 17.09.2009 - 07:28

Kyse oli kirjeenä tulleesta mainoksesta, jonka postinkantaja oli henkilökohtaisesti tuonut laatikkooni..
Joku mainostutkija on joskus todennut, että ihmisen itsetunto ja ostointo lisääntyvät sitä enemmän, kun hän näkee oman nimensä painettuna.
Toistoa oli 37 kertaa.
En edes katsonut, mitä tällä kertaa kauppasivat, joten paperin haaskausta sekin juttu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 09:38

Juuttunut leimasimen alle.
Itselleni tulee muutama mainos nimellä ja repäisen ne aina saman tien kahtia.

Kysyjän kommentti

Valmiiksipainettuihin arkkeihin printteri suoltaa valikoituihin kohtiin eri värillä ja fontilla nimesi joka toiselle riville.
Kyllä siinä itsetunto ja tilausinto kasvaa kohisten?
On se parempi, kuin "Arvoisa vastaanottaja". =)
Joskus harvoin on ollut valmiiksi maksettu palautuskuori, jolla on voinut osallistua vain arvontoihin, mutta ei enää vuosiin. Taisi tulla kalliiksi se kokeilu?
Kallista se on tuollainen paksujen kirjeiden lähettelykin, kun konkurssin partaalla hoiputaan.
Yrittäminen on riskibisnestä. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.09.2009 - 21:06

En tiedä edes nimeäsi joten en osaa vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 21:54

rippuu aivan sinusta, miten olet sen tehnyt. jos tarkoitat banneria joittenkin sivujen reunassa, niinhin ei kannata koskea, sillä kone menee eri sivulle. Muuta en tiedä. Toivottavasti oli apua :)

Lähteet:
Banneri, sivu apu, apua, kysymys, vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 22:02

Jos vaikka oletkin juristina, joka työskentelee velkasaneerauksen kanssa, joka koskee Valittujen palojen kustantajaa ja sen vuoksi olisit lehtien palstoilla :O No, joo en tiedä ihan oikeasti mitä tarkoitat !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 22:09

Oliko mahdollisesti postiin kotiin kantamasta ko firman tarjouksesta kysymys?
Olen ollut heiltä 15 vuotta tavoittamattomissa joten vaikiea sanoa.
Tuskin yhtään kertaa on julkisissa mainoksissa nimesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.09.2009 - 23:46

Ei jummarra ei tuota sinun kysymystäsi nyt meikäläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 00:26

Valitut palat -lehden julkaisija velkasaneeraukseen

HS.fi Valmiiksi pakattu velkasaneeraus 02.06.2009

www.taloussanomat.fi/yrityks...0918317/12

Ole huoletta papiti. Lehdentilaajat eivät ole velkojentakaajana tässä tapauksessa, jos ei sitten lehden monien nimelläsi varustettujen tilaus-ja voittokuponkien joukossa ollut sattumalta vekseliä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 05:59

montako vuotta olet sen lehden tilannut niin aina ,kun se ilmestyy on se nimesi siellä lehden takakannessa...veikkaan 100x.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.09.2009 - 08:02

Joop, tännekkin tulee välillä ihme mainoksia missä oma nimi moneen kertaan, luulevatkohan että porukka tilaisi paremmin kun oma nimi, no minä en ainakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 18:45

Valituille Paloille ei kannata osoitettaan antaa. Postia tulee vaikka ei haluaisikaan. Onhan sinulla jo kuukauden erikoistarjous, entä tilaajaetu kaupanpäälle ?