MIkä on paras lääke vatsakipuun?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.09.2009 - 15:45

Mustikkakeitto on moneen asiaan hyvä. Riippuu vähän vatsakivun syystä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2009 - 15:01

Ilmavaivoissa selinmakuu ja polkupyöräliikkeet jaloilla, närästyksessä vissyvesi tai maito, menkkakivuissa lämmin. vesipullo vatsalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 16:13

riippuu miten se sattuu, mut jos mua pistelee meen makamaan sänkyyn selälleen ja laitan tyynyn selän alle

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.09.2009 - 16:49

Vaikea sanoa kun ei tiedä miten ja missä kohtaa vatsakipu vaivaa. Mutta jos on voimakasta kipua ja kestänyt jo jonkin aikaa, neuvoisin menemään tohtorin vastaanotolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 17:50

Litalgiini on hyvä lääke vatsakipuun.Kuplattomia myydään apteekissa ilmavaivoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 18:21

Härästykseen Gaviscon toimii itselläni
Mikäli kipu on kova niin ensiapu tai sairala

Lähteet:
Liian läheinen kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 18:29

Maitohappobakteereista (kapseleina) ei ainakaan ole haittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 19:11

Mistä ne kivut johtuvat? Lääkettä löytyy, mutta mistä se johtuu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:43

Ohut kaura velli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:56

just puristettu perunamehu. Pitää juoda heti! auttaa ihmeesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 21:59

mene istumaan johonkin, ja laita mahasi niin kiinni polviin kun voit. ota imodium Plus. se auttaa varmasti. Tivottavasti tästä oli apua

Lähteet:
apua, vastaus, kysymys, sairaus, vaiva, vatsatauti, imodiumplus, lääke

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 22:17

Jos ihka tavallinen mahatauti kyseessä, niin ite 'vannon' tuon perintönä tuleen hoidon nimeen: kokonaisia maustepippureita (ei mustpippureita vaan maustepippureita), niitä isompii mieluiten noin 4-5 kpl kokonaisena vesilasillisen kanssa (siis suun kautta masuun), toimii kuten hiilitabletit, mut miellyttävämpiä niellä kun ovat pienempiä ja imevät, kun ovat huokosia, pöpöjä mahasta ja tulevat luonnollista tietä 'kavereineen' myös ulos...

Lähteet:
isä, äiti, isän isä, isän äiti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 12:53

Millaiseen vatsakipuun? vatsavaivaa on monenmoista eikä samat lääkkeet tepsi kaikkeen.
Jos on oikea mahatauti, Imocur-valmiste on hyvä.