Miten ja mistä saan inspiraatiota nostaa takapuolta tuolista, sohvalta, sängystä, että jaksaisi jatkaa laihduttamista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 11:22

Inspiraatio tulee ruoasta. Syö säännöllisesti ja terveellisesti. Reilusti salaattia ja kasviksia. Turhat sokerit ja liiat "pahat" rasvat pois ruokavaliosta. Kun ruokavalio on kohdallaan, riittää sitä energiaakin... Milläköhän itse oppisin tuon, että aina repsahtaessa energiataso putoaa? :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2009 - 15:05

Kokeile päällesi joku kiva vaate, johon et juuri nyt mahdu, mutta johon haluaisit mahtua. Punnitse itsesi ja aseta laihdutustavoite. Kävelemällä laihtuu, ei tarvita yhtään mitään muuta liikuntaa. Leivät ja tyhjät kalorit pois, tilalle porkkanoita, kurkkua ja tomaatteja. Kalaa ja kanaa, niin paino puotaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.09.2009 - 15:42

Moiti itseäsi laiskaksi, saamattomaksi jne. Tehoaa ainakin minulle. Silloin lähden lenkille. Ja kun alkuun pääsee, niin sitten tekee jopa mieli lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 15:57

ilmoittaudu johonkin esim. vesi jumppaan , jumpaan tai muuhun ryhmään jossa on liikuntaa...sieltä saat neuvoja kanssassi olioilta ja voitte vaikka yhdessä päättää mitä liikutte ja syötte... katsoppa liikuntasivuilta kuntasi ... mitä ne järkkää ja mukaan vaan... on ihanaa sanoo tämä ciby joka on ollut mukana jo muutamia kertoja , muutaman vuoden ajan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 16:14

jätä ainakin ne fisu shotit.... niin ei tarvii niistä saamia kaloreita kuluttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.09.2009 - 16:46

Samaa tarjoan kuin hurjattakin. Se innostaa oikein kunnolla. Nimim. kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 17:55

Taitaa päätäsi särkeä syömättömyys,ole järkevä myös laihduttaessasi.Vesijuppa ja uiminen on helppoa ja mukavaa liikuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 18:31

pistä iso peili siihen sohvan lähettyville, sieltä sitä motivaatiota löytyy jos tarve on

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 20:37

joku vaate voisi olla hyvä inspiraatio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:58

kun ajattelet lopputulosta, itsetunto nousee, terveys kohenee, vaatteet mahtuu.. näytät kauniimmalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 22:44

Ite oon saanu nyt inspiraatiota siitä,et haluun näyttää hyvältä itseni sekä vastakkaisen sukupuolen silmis.Tuli tos havaittua,et enne meni keposesti suklaalevy päiväs telkkaria katelles.Opettelin siihe et syön vaa pari suklaa patukkaa päiväs ni nyt oon jo tottunu siihe ja suklaalevy riittää pitemmälle.Hankalaa se aluks oli ku teki miel makeeta telkkaria katelles,mut ostin vaa pari patukkaa ja lisukkeeks hedelmiä ja marjoja mitä syön telkkaria katelles.Lisäks miul oli tavotteena et mahtusin kesäl uusiin kapri farkkuihin jotka olin edellisenä kesänä tilannu mut en niit ehtiny pitää ku ei ilmat sallinu ja sit ne ei enää ess lopulta mahtunu.No pääsin tavoitteeseen ja tänä kesänä ne oli miun jalas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 22:11

aloittamisesta se vaan on kiinni, aloita vaikka väkisin, äkkiä huomaatkin että se on kivaa