"Minäkö muka jäin junan alle?"

Kiskoilla tuppaa olemaan sellainen taipumus, että ennemmin tai myöhemmin niitä pitkin kiitää juna. Niin kävi tälläkin kertaa. Syvässä unessa ollut nuorukainen ei kuitenkaan junaa huomannut. Tässä lisää
www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=6

Avainsanat: ei ollut aika lähteä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2009 - 14:57

Meitä on niin moneen junaan, jotkut vielä junan allekin...

Kysyjän kommentti

... ja asemillekin, ne ovat kaikista pahimpia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.09.2009 - 14:06

Noilla kännisillä tuntuu olevan mielikuvitus paikallaan nukkumapaikkaa valitessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 15:33

Lahdessa jäi nainen junan alle joskus 60-70 luvun taitteessa tai nastolassa tarkemmin.Poliisin mentyä paikalle täti-ihminen heräsi ja puri sekä potki poliisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 15:50

Aikoinaan rautateillä kierteli mies nimeltä Topi. Hän oli suoraan manalasta ilmestyneen menninkäisen näköinen, sekä aikalailla viinaan menevä mies. Hänen vaatetuksensa ja ulkomuotonsa muutenkin viittasi ns. puistojenmieheen. Tämä ulkomuoto juuri saikin junnarit kutsumaan miestä Hallitontuksi. Täytyy heti sanoa, että olisi sen viinapullon huonomminkin voinut ansaita, kuin tekemällä tärkeää työtä hallilla. Topin kerrotaan jääneen hallin takana junan alle. Topi oli lentänyt vanhanmallisista junista tutun keula-auran päälle. Junan vauhti oli ollut melko hiljainen ja Topi oli selvinnyt tyystin naarmuitta. Polkupyörä sen sijaan oli mennyt solmuun junan törmättyä siihen. Topi oli mennyt vaatimaan veturikuskilta korvausta rikkoutuneesta konjamiinipullosta. Siinä kankkusessa päänsärky on varmasti ollut valtava, kun ei loivariakaan ollut tarjolla. Aivan kuin olisi jäänyt junan alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 16:15

Tuolla Kaakkois-Suomessa jäi kerran yksi mummo SOA:n (Saimaan OsuusAuto) linja-auton tönäisemäksi. Ei onneksi kuollut, lensi vain ojaan. No mummo ei kummasti hätkähtänyt, ihmetteli vain:
" Mitens miä nyt tuallee, enhää miä oo ennenkää linja-auton alle jäänny!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 18:00

Hyvä tuuri oli kiskoille nukahtaneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 18:35

hullut ja humalaiset ovat erityissuojeluksessa (ainakin joskus)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 20:38

No johan on taas uutiset. Hyvä ettei huonosti käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:47

Taisi olla suojelusenkelillä osuutta asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 11:26

Juna-nalle, jokaisen lapsen suosikkipehmolelu. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 14:03

Naiset taas näyttävät olevan eri maata... eivät kuole edes junan alle jäätyään! Poliisi taisi jäädä kuitenkin henkiin.