Lämpöiset ja ruskaiset terveiset teille rakkaat napsulaiset Lapin tuntureilta.Kuinkas olette voineet ja mitä kuuluu?

Juuri kotiutunut ja maisemista suorastaan haltioitunut..kaikkea ei voinut kuvata, ei lähellekään. Mieleen kuvat ovat kuitenkin piirtyneet ja voimavaroiksi taas muuttuneet loppu elämää varten. Kiitos Ida, Teerimäki, Sointu ym. kuviani katselleet ja kommentoineet.

Lisätty: 16.09.2009 - 10:01

Niin todellakin, profiilini matkakuvista löytyy näitä pohjoisen maisemia. Ne kauneimmat kuvat ovat muistoissa, mielen sopukoiden albumeissa.

Lisätty: 16.09.2009 - 14:57

Mukavaa tulla takaisin ja napsulaisetkin vielä muistavat. Jänkhällä kerrottiin mm. mikä on saamelaisten laavu...met täällä muualla sotkemma pari asiaa..laavun ja kodan.

Avainsanat: lappi loma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2009 - 13:24

Kiitos,kuvat ovat mahtavia.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksista ja siitä, että napsulaiset ovat olemassa. Edelleenkin poden ikävää tunturiin ja joelle. Saas nähdä miten minun ajatus kypsyy...pidemmän ajan viettämisestä Lapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2009 - 08:18

Olipa hienoja uutisia heti aamusta!
Kiitos kysymästä, kyllä täälläkin on pärjäilty ja ilmat ovat olleet aivan upeat. Mökilläkin ehdin viettämään lähes vuorokauden. Sillä pitää jaksaa seuraavaan kertaan.

Lisätty: 16.09.2009 - 08:26

Olipa upeita kuvia ja maisemia. Ei ihme, jos "lapin hulluus" iskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 09:16

Kiitos! Mitä "jänkhä jouni" kehui?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 09:17

Kiitos terveisistäsi ja on hyvä et olet tullut terveenä takaisin.Sinuun taisi kyllä iskeä lapin hulluus,mutta sehän on parannettavissa uudella lapinmatkalla.Täällä on voitu hyvin sanoisinko paksusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 10:09

kiitokset terkuista , itselläkin ensi kesänä ois suunnitelmissa tuo jäämerenreitti .....kyllä sinne taas tekeekin mieli ... mutta ei ollut kovin vielä ruskaa sielläkään , ei kyllä täälläkään ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 10:20

Kuvassa oleva poro vaikuttaa siltä että suunnittelee pukkaavansa.
Siellä ylhäällä huomaa mitä tarkoittaa rauha ja hiljaisuus.
Itse haluaisin päästä vielä joskus pulahtamaan pieneen vuoristo/tunturilampeen, vesi on tosin jääkylmää mutta yleensä niin puhdasta että voi juoda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 10:51

no ihan hyvin, stressaantunut vain koulujuttujen takia mut muuten ihan ok. kiva että oli hyvä reissu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 10:58

Kiva kun olet taas jäälleen täällä. Minun tyttöni oli myös Lapissa käymässä Hän oli Levillä tuli perjantaina miehensä kanssa hakemaan koirat pois meidän hoidosta.Koirien hoitoa meillä on ollut täällä. sit täällä välillä napsusaa oin käymässä ja olen nytkin. en ole katsonut sinun matka kuvia. Mininun työllä oli myös paljon kuvia sieltä Leviltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.09.2009 - 12:27

Kiitos terveisistä ja tervetuloa kotiin. Tuo on totta mitä sanoit niistä mielen albumeista. Ei valokuva aina kerro sitä koko totuutta, ja vain pienen osan näkymästä. Mielikuvissa ne näkyy paljon mittavammalta alalta. Kaunis syyspäivä on täällä Etelä-Savossa tänään, ainakin toistaiseksi.
Ja kiitos kiittämisestä. Luontokuvia katselee aina mielellään.

Lisätty: 16.09.2009 - 12:38

Ei olisi pitänyt kehua. Juuri alkoi yllättävä sadekuuro ja juoksutti hakemaan korituoleista päälliset pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 12:28

Kiitos kuvistasi ja kuvateksteistä!
Kuvat olivat upeita ja tekstit nautittavia.
Kiittelin taas osaani, kun saan asua täällä Lapissa tunturin kainalossa vuolaan virran rannalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 13:40

Hyvää kuuluupi. nättejä kuvia laitoit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 15:49

Haluaisin niin päästä Lappiin, mutta aikataulut tuntuvat nyt vähän tiukoilta. Onneksi on nuo sinun kuvat !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 19:52

Kiitosta paljon. Hyvää kuuluu. Ulkoiltu paljon ja sienestetty. Kaunis syksy niin Lapin matkailulle kuin näille kotinurkissakin pyörimiselle.