Onko sinulle käynyt näin?

Tilasin eräältä firmalta tavaraa,ja paketti tuli tänään,mutta se pitää noutaa siwasta.Postin toimipiste on kuitenkin meitä lähempänä.Mitä enää teemme itellalla,kun paketit tulee kauppaan.

Avainsanat: itella siwa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 19:32

Se on kehityvää palvelua syrjäkylille, joihin eivät oo vielä hoksanneet itelloo laittoo. Toiseksi sinä et menis sinne Siwwaan ollenkaan, jos ne ei sinua sinne jollain hokuttelis. Saatat vaikka joutua kiusaukseen siellä ja ostaa vaikka kahvia itelles. Siwa kaappiaan päivänpelastus.

Kysyjän kommentti

Sinun vastauksesi oli hauskin,en olekkaan siwan asiakas.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 19:51

P0stin palvelu mennyt alaspäin kuin lehmän häntä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:20

Jopas jotakin!minä en nykyään tilaa mitään postimyynnistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:22

Samantyyppinen juttu... Postikonttori 0,5 km päässä kotoa, mutta paketti 20 km:n päässä Siwalla. Great!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2009 - 20:29

Kyllä vain. Minulla on postin toimipiste tuossa 800 metrin päässä. Siitä huolimatta pakettini oli lähetetty Siwaan tuonne 12 km päähän. Jouduin ajamaan yli 22 kilometriä ylimääräistä. Soitin silloin postiin ja minulle kerrottiin että olenko ilmoittanut toimittajalle mihin minun pakettini toimitetaan. Eli itse pitäisi muistaa tilatessa kertoa, että lähipostiin kiitos, eikä naapurikylälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:31

ei ole näin käynyt. kurja juttu. itseäni hirvittää postin uusi nimi itella, olisi kiva tietää kuka on näin ruman nimen keksinyt ja miksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:33

Minulle on tullut paketti nyt pari kertaa matkahuoltoon jota ihmettelin kovasti, kun postiin ne yleensä tulevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:47

Tämä on pieni kylä jossa asumme. Postit ovat nykyään kaupoissa, minun mielestä hyvä asia, ei ole aikarajoituksia kun kaupat ovat auki ilta yhdeksään, meillä on näin pikkukylällä 3 postitoimipaikkaa K-kauppa, Siva, R-kioski, kaikki noin 400 metrin matkalla. Ennnen oli Postikonttori mutta sen ovet menivät kiinni iltapaivallä klo 16. Nythän postin voi noutaa vaikka sunnuntaina. Kyllä minun mielestä aikamoisen hyvä kehitys on ollut. Lisäksi liikkeissä toimii Alko, jos aamulla tilaa niin iltapäivällä on paketti noudettavissa.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:57

Meillä kyllä aina tulee lähimpään postiin..no R-kioskin yhteydessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:12

Meillä on tuosta puolen kilsan päästä siirretty posti parin kilsan päähän Siwaan. Joskus tulee paketit sinne siwaan ja toisinaan taas R-kiskalle, joka on puolen kilsan päässä. Miten milloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:27

meilläkin tulee nykyään r-kioskiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 23:24

Minulle tulee osa paketeista tuohon lähikaupan postiin,osa Siwaan ja osa R-kioskiin..Tosin mikään noista ei ole kaukana,mutta aika huvittavaa silti...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 23:51

Täällä meillä postinkonttori on lähempänä, kuin tuo Siwan kauppa. Olen kuullut naapurini hakevan pakettinsa sieltä. Saa kävellä lisämetrejä 2 x 700 m. raikkaassa luonnonilmassa ilmaiseksi ja kunto kasvaa silmissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 02:13

On käynyt noin. Nykyään yeitän kaikinkeinoin saada pakettini ärrälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 08:35

Täällä posti muutti K-kauppaan ja haloo on ollut melkoinen.
Minulla ei kyllä ole valittamista. Etenkin pitkät aukioloajat ovat hyvät. Matka hieman lyheni, parkkipaikka on paljon isompi ja samalla pääsee moneen muuhunkin paikkaan, pankkeihin, apteekkeihin, ruokapaikkoihin ja moneen erikoisliikkeeseen. Kaikkia on useampi sadan metrin säteellä. Suorastaan loistavaa.
Mitähän ne mahtavat siellä vanhassa postissa puuhata, kun ketään ei muka irtisanottu ja paikka on edelleen käytössä? Lajittelukeskuksena se ainakin toimii. Viedäänkö paketit sieltä K.kauppaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 09:58

Ajankohtainen kysymys sillä odottelen pakettia tampereelta vielä tämän viikon aikana. Oma postitoimipaikkani on rantakylän siwa joensuussa ja olen siitä vain tyytyväinen sillä sieltä voin hakea paketin vaikka sunnuntaina kello 20. Sama asia oli loppuaikana outokummussa ja espoossa asuessani myös. Mielestäni huomattavasti parempi ja joustavampi paikka kuin tämä normi postikonttori, ainakin omalla kohdallani asia pelaa paremmin näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 11:03

Ei ole koskaan käynyt niin että paketit tulis kauppaan.R-kioskiin jotku kyllä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 19:31

Ei ole käynyt noin, mutta pahoin pelkään että tulevaisuudessa voi käydä useinkin.