Onko kellään ehdotuksia, miten saisin itseni ylös sängystä aamulla?

vaikea nousta yläs aamuisin... Auttakaa! Miten itse saatte itsenne hereille?

Avainsanat: uni herätys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2008 - 21:20

Herätyskello soimaan ja sitten nouset heti sen soidessa ylös sängystä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2008 - 14:15

Itse käytän keinoina: Laitan kellon työpäivinä torkkuherättimelle ja kun kello soittaa
niin tiedän että saan nukkua vielä 10min. Yritän ajatella kaikkia mukavia asioita
mitä odotettavissa päivästä ja huonommat/ikävämmät asiat laitan taka-alalle. Parasta
on tietty hypätä ylös ja huomata, että tänäänkin pystyn vielä nousemaan
sängystä reippaana ja terveenä. Mitkä keinot kenellekin sopivat on tietty yksilöstä kiinni
ja elämäntilanteesta riippuvaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2008 - 16:46

tahdonvoimalla tietty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2008 - 09:08

Mene aikaisemmin nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2008 - 23:04

Laita herätyskello huoneen toiselle puolelle, jolloin on pakko nousta heti sen soidessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2008 - 01:46

mennä aikaisin nukkumaan ja laittaa herätys kello soimaan, ja torkun vaikka 5 min välein.