Onkos vaatteissasi koskaan hakaneuloja ?

Lisätty: 16.09.2009 - 16:23

Harvemmin minullakaan on hakaneulaa vaatteissani, muuta joskus olen joutunut hätäpäissäni kiinnittämään housunlahkeen nitojalla !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 17:19

Just eilen laitoin hakaneulan tähän lemppariini puuvillaseen lököpuserooni, jota kotona käytän, tuohon rinnuksen kohdalle kun pusakan V-aukko vähän venähtänyt/purkaantunu, jot sellanen tapaus... joskus myös jos farkkujen vetska ei pysy kiinni, laitan siihen stopiks tällasen minihakaneulan.. mut sit ei auta tulla kovin kova kiire sinne yhteen paikkaan, jos kunkutkin kuulemma käy ihan issessee:D

Kysyjän kommentti

Juu, säädyllisyys ennen kaikkea!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 16:33

Ei milloinkaan ole vaatteissani hakaneuloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 16:43

ei ole ollut , mutta pussilakanoissa käytän sellaisia turvahakaneuloja .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 16:58

on joskus ollut kun pitää nopeesti korjata jotain ja aikaa ei ole muuhun kun hakaneulaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.09.2009 - 17:04

Joskus kauan sitten on ollut, kun esim. töissä on joku vaate hajonnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2009 - 17:25

On niihen pitänyt turvautua joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 17:47

Ei ole vaatteissani hakaneuloja milloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 17:50

Tälläkin hetkellä on esiliinassani hakaneula etutaskun sivureunassa kun alkoi repsottaa enkä ole vielä ehtinyt neuloa kiinni. Muutoin ei ole kuin yksi iso hakaneula skottihameen kyljessä, jota kyllä käytän melko harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 18:01

Ei, ei ole, :DDD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:26

On mulla :O Ruukaan lyhentää housun lahkeita, jos niitä tarvii lyhentää palttausnauhalla, koska se on niin helppo silittäessä tehdä. Niinpä jossakin vaiheessa pesukertojen jällkeen tämä nauha irtoaa ja sit pitäis taas uusia. Yks aamu laitoin pesusta farkut jalkaani ja huomasin tällasen tapahtuneen. Kun kiire oli korjasin farkun lahkeen hakaneulalla. Tänään huomasin vasta neulan, kun laitoin pesuun noita farkkuja ja käänsin ne nurinpäin... :O Ei tämä ollu kyllä ainoa kerta.. En ole niin nuuka tytteli !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:59

Työhaalareissani oli hakaneula kun nimilappu piti olla, sen neulan poistin koska se oli hankala, ostin haalarin jossa oli muovinen rintatasku nimeä varten.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:25

Kyllä varmaan joskus jossakin tilateessa..vuosi sitten..en kyllä muista ..minkä tilanteen takia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:31

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 22:22

Muistaakseni yhden kerran elämäni aikana (yhden päivän ajan) mulla on ollut sepalus kiinni hakaneulalla (vetoketju petti) ja se pelasti päiväni Kööpenhaminassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 02:16

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 10:29

Kerran oli kun vetoketjusta hajosi se millä vedetään. Laitoin tilalle hakaneulan mutta kun tarpeeksi monta kertaa aukesi ja tökkäsin siihen sormeni niin oli pakko luopua kummastakin - takista ja varsinkin hakaneulasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 11:10

Ei ole mutta jos joku sattuu jossain ratkeamaan niin laitan silloin hankaneulan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 23:52

99% aina ja ihan vaan tyylisyistä