Onko pihallanne näkynyt tuhisevia siilejä? <3

Itse asun kerrostalossa tällä hetkellä, mutta äidin kotona niitä aamuvarhaisella saattaa nähdä. ^^

Avainsanat: siili

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 23:25

yksi tuossa pihalla iltahämärissä käy tuhisemassa, ääni liittyy jotenkin siihen ruuan etsintään

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 15.09.2009 - 12:54

Enpä ole nähnyt, harmi sinänsä. Siilit ovat kovin suloisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 14:08

en ole meilläpäin missään nähnyt....enkä niin ollen... onneksi ,siten tienposkeskaan yli ajettuna.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 14:30

E ipä ole näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 14:46

Ei ole näkynyt moneen kesään ollenkaan siilejä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 15:06

Täälläpäin ei ole koskaan näkynyt siilejä Liekö siilin kääntöpiiri etelämpänä, sillä kaupunkipihallamme niitä on. Tosin näin kyllä viimeksi siilejä Mikkelissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 15:56

Tänäkesänä en ole nähnyt yhtään siiliä,olen sitä ihmetellyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 16:10

ei oo nyt näkynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.09.2009 - 16:18

Ei ole täälläkään, vaikka monena kesänä ja syksyiltoina liikuskeli tuossa pihalla parvekkeen alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2009 - 17:16

Kyllä meidän pihalla joka kesä taapertaa siili. Koira luulee niitä palloiksi ja ottaa kiinni. Kolme kertaa olen pelastanut siilin koiran hampaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 18:04

Tuhisevia siilejä, eipä ole näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 10:37

Kyllä on ja tieltä kannoin juuri viime viikolla yhden metsään. Oli niin pieni että piikit ei edes pistäneet vaikka paljain käsin sen vein metsikköön. Liian usein kun siilin näkee se on vain nahkan palanen asfaltissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 16:43

ei oo näkyny!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:48

On näkynyt. Olemme syöttäneet kissanruokaa näille piikkipalloille. Sen jälkeen kun viinimarjaihmiset laittoivat verkkonsa pensaiden ympärille, siilit katosivat. Ymmärrätte varmaan miksi.