Seuraatteko urheilua innokkaasti?Jääkö muu seurustelu taka-alalle?

Avainsanat: urheilun tuijotusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 16:20

Joitain lajeja tulee seurattua. Itse harrastin aikoinani ja sen jälkeen valmensin junnuja, joten aika kriittinen olen kattomisen suhteen. Vaikka katsonkin urheilua, tulee seurusteltua itseni kanssa jopa enemmän ko. aikana. Ketään en siis boikotoi urheilun takia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 14:32

En seuraa lainkaan urheilua. Jotenkin tuo ylenmääräinen kilpailuhenki ja toisten voittaminen ei sovi minun pirtaani. En kilpaile kenenkään kanssa, paitsi itseni tietenkin. Asetan tavoitteita itselleni, joihin sitten yllän tai en yllä. Se on hauskaa kilpailua, on tosi vahva vastutstaja, nimittäin oma mukavuudenhalu. Se ajaa monien hyvien tavoitteiden ohi. Aika usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 14:40

Enkä seurustelekkaan mutta juuri tökkäsin Max kanavan auki kun miehemme noissa monopostoissaan Monzassa starttaavat.
Kahedeksan vuotta sitten sisareni ukko ja vävy lähtivät WTC-päivänä Superfastilla Hangosta Monzaan ja oli laivalla kalja herennyt maistumasta kun trikkikuvat tv ssä olivatkin livenä rapakon takaa.
En minäkään kilpaile ainoastaan kilvoittelen päivästä toiseen.

Lisätty: 13.09.2009 - 16:04

Täytyy välillä käydä napsua katsomassa ettei täysin mene "intoilun piikkin"!

Lisätty: 13.09.2009 - 17:10

Hamilton keskeytti viimeisellä kerroksella. (Aja millä ajat ja Braunilla loput)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 14:46

Seuraan urheilua valikoiden. F1:stäkin katson nykyään pelkän koosteen. Olen aikoinani harrastanut ja seurannut niin tiiviisti urheilua, että nyt on aika rauhoittua. Tennistä pelaan vieläkin, vaikka sen täytyy olla kyllä syntiä, on se senverran hyvä kuntopeli vielä nykyisinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 17:10

no mulla on kausikortti koripallopeleihin ja katon kaikki formulat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.09.2009 - 18:21

Katson urheilua paljon, mutta seurustelu siitä ei kärsi, koska asun yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 21:05

En seuraa tiivisti muuta urheilua ku jääkiekon SM-liigaa ja jääkiekon MM-kisoja ja niistäki vaa Suomen pelit.Ihan ärsyttää ku välil jää lemppari sarjoja tulematta sen takia ku laittavat yleisurheilua.En ees tajua miks sitä pitää laittaa nii paljo muilt kanavilt ku nykyjää on olemas ihan urheilukanava.Kyl mielummi seurustelen ku seuraan urheilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 22:22

Suurimmat kisat ja jääkiekko joukkuelajeista on mielenkiintoisinta. Nykyään on vaan vaikeaa seurata sm-kiekkoa kun suurin osa peleistä tulee maksukanavilta ja täällä pelataan vaan mestistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 02:25

jääkiekkoa oikeastaan ainoastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 10:41

En ole vähäänkään kiinnostunut urheilusta. F1 katson kyllä mutta se ei ole mielestäni urheilua sanan varsinaisessa merkityksessä. Jääkiekko on pahinta mitä tiedän! Urheilua tulee mielestäni aivan liikaa TV:stä, en haluaisia maksaa siitä, voisi kaikki tulla maksullisilta kanavilta.
Urheilun seuraamista TV:stä en pidä seurusteluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 16:00

Mikään ei saa minua katsomaan urheilua. Kuule kyllä merkittävimmät urheilumaailman mullistukset kavereilta