Aika monella on joskus tapana ottaa pienet neuvoa-antavat iltaisin. Tuleekos sen jälkeen vielä napsuteltua ja miten se vaikuttaa ?

Luulisin, että joillekin viina ei yksinkertaisesti sovi, että ärtyy silloin helpommin, käsittää väärin vitsit ja ärhentelee syyttä suotta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 14:09

alkoholi on pahaa,mutta kun nopsaan paljon juo se ei maistu niin pahalta ja tulee"viisas"olo...Silloin kone kiinni,ettei hävetä jälkeenpäin!Kuulin sanottavan,että jokainen juoppo raitistuu joskus ja jotkut raitistuvat jopa eläessään...niinpä.

Kysyjän kommentti

Olipas oiva toteamus alkoholista, näinhän se on. Marjamehu maistuu kyllä paremmalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 10:36

En en anna enkä kadu.
Kihti lääkkeen kanssa ei voi ottaa vettä väkevämpää.

Lisätty: 13.09.2009 - 12:11

Luulo ei ole tiedon väärtti, vanha suomalainen sanonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 10:38

En ota neuvoa-antavia ollenkaan. Olen huomannut, että mielikuvitus lentää tarpeeksi selvinpäinkin ollessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 10:39

En ota neuvoa antavia lainkaan napsutellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 10:47

eilenkin oli niin kuivat häät, että vain pommacia oli alkumaljanakin.
eipä ole tullut napsuja / kopsuja / neuvoa-antavia otettua naismuistiin.
vitsit ja herjat kyllä onnistuu selvinpäinkin.
mutta oikeassa olet, viina on viisasten juomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.09.2009 - 11:01

Pari kaljaa olen juonut napsutellessa joskus. En ole sen mitenkään huomannut vaikuttavan vastauksiini tai ymmärryskykyyni. Suurempi määrä voi jotenkin vaikuttaa, mutta en ole kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 11:37

En ota neuvoa-antavia napsuillessa enkä muulloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 14:04

No, olipa kysymys. Otan joka päivä "neuvoa antavan" lasillisen punaviiniä ruoan kanssa.Lääkärin neuvosta. Hyvää on tehnyt. Kaljaa en käytä ollenkaan, maistuu kamalalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 16:14

Minä näin syntymähumalaisena vastailen ja napsuilen mitä milloinkin. Ja pienet napanterit eivät haittaa kuin kirjoittamista. Kun täällä on siitä viinistä puhuttu, niin saattaahan olla, että useamman lasillisen jälkeen esittelee itsensä nimellä Vieno Huttunen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 21:14

Minun tapani ja makunikin ovat samanlaiset kuin "Matkalaukulla". Siis joka päivä (oik. ilta) tilkka punaviiniä, mutta olutta vain jos tarjolla on lohta/silliä/rapuja tms. Ja sitten jos on noita kylmiä kala-/äyriäisruokia, niin sitten otan kyllä akvaviittiä, jos ei ole tiedossa ajohommia.

Sen punaviin lisäksi/jälkeen JOSKUS vähän konjamiinia, ainakin jos tuntuu että voisi olla vilustunut.Hyvä, että tuli puheeksi, juuri nyt vähän tuntuu kurkussa karhealta, joten ensin tuo punkkulasi tyhjäksi ja sitten 5 - 6 cl konjakkia...

Mitään erikoista vaikutusta en ole huomannut, ehkä annokseni ovat sen verran kohtuullisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 02:28

Mie harvoin napsuttelen humalassa,
saattaa vaikuttaa esm kirjoitukseen, tulee vähän kummia kirjoteltua ja virheitä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 08:38

Kaikenlaisia kysymyksiä... neuvoa en alkoholista tarvitse.
Ruokajuomana viini viikonloppuisin, mutta se on eri asia kuin rohkaisun ottaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 11:39

En kyllä enää humalassa koneen ääreen tule. tulee pian laitettua mitä sattuu vastaukseksi.Joo kyllä niitä virheitä tulee muutenkin,vaikka ei ole humalaissa.