Oliko sinulla lapsena uninalle, riepu tai joku muu 'must'-esine ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 22:14

ei tainnut olla

Kysyjän kommentti

Ei tainnut olla minullakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 21:14

Mulla oli pehmolelu-pupu, jonka täytteenä oli sahanpuruja.Kun pupu hajosi runsaasta halimisesta, oli minun siitä luovuttava vanhempien määräyksestä.Surin tuota pupua kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 21:19

Minulla oli aina molla-maija kainalossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 21:20

Minulla oli kaunis mollamaija ja minä sitä kuljetin aina mukanani kuulemma, ja olin jättänyt vesi sateeseen sen ja meni rikki kun sisuksissa sahanpurua oli, aikaa n. 48 vuotta taaksepäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.09.2009 - 22:01

En kyllä muista ainakaan että olisi ollut. Silloin kun pelotti tai olin kipeä sain nukkua kasvattiäitini selän takana. Silloin minä aina rauhoituin kun sain lypsää hänen sormiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 23:28

Poikani voitti kaksi vuotiaana arpajaisista koiran. Mihinkään ei ollut lähtöjä, ellei se ollut aina mukana. On vieläkin hänellä muistona tallessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.09.2009 - 01:50

Ei ollut mitään unileluja tai riepuja. Äitini oli vanhanaikainen ihminen näissä kasvatushommissa. Kun nukuttiin niin nukuttiin ilman unileluja tai muita hömpötyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 14:06

minulla oli kyllä uni-nalle. Riepuja en kelpuuttanut itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 16:54

Äitini on kertonut, että pienenä menin onnellisena nukkumaan, kun sain puolikkaan viinapullollisen maitoa mukaan ja heräsin aamulla hymyillen kaulaani myöten kusessa. Nyt tuo alku ei pidä paikkaansa ja loppupätkä on vain kuvainnollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 21:10

Miul oli riepu jonka kulman käänsin silmille ja hyvin nukutti.Äitini kertoi miule,ite en kyl muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 02:34

Ei yleensä ollut mitään.