Yhä useampi ostaa auton ilman koeajoa. Oletko itse ostanut autoa koskaan ilman koeajoa?

Itse olen.
Englannissa yhä useampi autonostaja hakee autonsa internetistä. Uutta on se, etteivät ostajat välitä tehdä autoilla koeajoa ollenkaan.
www.taloussanomat.fi/liikenn...919826/139

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 22:34

Olen ostanut pari autoa ja muutaman motskarin saksasta netin ja puhelimen kautta.
Suomesta en arvaisi ostaa näkemättä.
En juuri välitä koeajoista, mutta useimmiten myyjät lähes pakottavat koeajolle. Ehkä he luulevat, että en ole tosissani, jos en halua edes kokeilla ja uskovat minun innostuvan vasta koeajon jälkeen?

Kysyjän kommentti

Autokauppaan pitäisi mennä kuin linnanjuhliin, parhaissa pukimissa. Haalarit päällä olevalle ei myydä nykyään edes Ladaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.09.2009 - 01:15

Olen ostanut. Entinen kaverini osti autoja minun nimiini joita jouduin maksamaan sitten ulosoton kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 01:16

Enpä ole ja yritän tutkia auton ja paperien oikeellisuuden. Tosin kuntototesti on jäänyt teettämättä kun eivät ymmärrä kahteen mieheen matkailuvaunun alkusammuttimestakaa mitään.Pitää vaan uudessakin olla se keltainen lappu että se on silmämääräisesti tarkistettu.Nyt on uusi ja päiviä pitäisi riittää.Katsotaan mikä on homman nimi.

Lähteet:
Kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.09.2009 - 01:19

En ole ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 03:29

1 on tullut ostettua thaimaalaisesta autohuuto kaupasta,autoon olin tyytyväinen jälkikäteen,sain enemmän kun möin myöhemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 04:50

Olen ostanut ilman koeajoa. Sanoin myyjälle vielä että ota se kone pois niin on vähemmän työtä kotona.
Näkyyhän tuolla Engelskassa olevan hyvä palvelu kun tuovat kotiin saakka ja vielä 7 pv:n katumusaika. Voi soittaa että hakekaa romunne pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 06:49

En ole enkä aio ostaakkaan" sikaa säkissä."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 08:07

En ole ostanut ilman koeajoa. Ekan morrikseni sain lahjaksi. Sitä en ollut koeajanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 08:12

sillon ku me ostettiin toi toyota corolla verso joku 6v sitten, niin koeajettiin se.. nyt sillä aikaa kun olin amerikassa vanhempani ostivat uuden auton (tai saadaan vasta marraskuussa) niin en usko että ne koeajo sen, koska se on samanlainen, uudempi versio vaan.. ja ihanaa se on automaattivaihteinen!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 08:39

meidän autoa ei koeajettu ja hyvin on pelannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 08:47

Kerran ostin Kööpenhaminassa auton ilman minkäänlaista koeajoa. Tosin se oli suoraan autoliikkeen varastosta.
Olin suht. nuori mies ja autossa piti olla tehoa, V6-moottori, metalliväri, coupé jne. No sitten aika pian ajoinkin sen katolleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:13

Kyllä on aina tullut lenkki hurautettua ennen kaupantekoa. Nykyinen autoni oli minulla koeajossa lähes viikon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 20:05

Ei oo viel ollu rahaa ostaa autoa. Juuri kortin saatuani meinasin ostaa ja kävin koeajamas,sovittii et maksan osamaksul,mut sit myyjä päättiki et haluaa koko summan kerral ni jäi auton osto siihe. Millo tulevaisuudes ostan itelleni auton ni käyn kyllä koeajamas ja otan iskän tai jonku muun tutun mukaa joka tietää autoista.Nais immeisenä ku en kauheesti autoista tiedä ni on helppo huijata.