Haluatko kotiin jotain uutta, esim uudet verhot?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.09.2009 - 23:22

Aina tekisi jotain pientä mieli vaihtaa tai ostaa. Halusin ikivanhojen lipastojen tilalle uudet, mutta huomasin että nyt sillä pintamateriaalilla tehdyt onkin muotia nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 23:25

En, verhoja on vaikka muille jakaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 00:03

kyllä. kaikki uusiksi vaan.
verhot kierrätän, eli ostan kirppiksiltä ja hetken aikaa ne on ikkunoissa ja sen jälkeen vien kirppikselle takaisin.
mut jos totta puhutaan niin haluaisin uudet sohvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 00:28

Kun vanhaa poistaa,niin uudistuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.09.2009 - 01:13

Uudelle sohvalle olisi käyttöä. Vanhasta lähtee sisuskalut kävelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.09.2009 - 01:20

Kyllä! haluan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 06:29

Aika-ajoin tulee halu uudistaa kotia.Tulee myös ostettua uutta silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 08:23

En halua. Enää en jaksa vaihdella verhoja tms. joka räpsäykseen. Samat saavat olla vuosiakin. Pesen kyllä välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:24

Kyllä! Ostin juuri Rodokselta kaunista kangasta, josta ompelen keittiöön uudet verhot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 20:14

Kyllä tekis miel uusia mattoja,mut eipä niitä toimita ostaa enne ku kodin pikku tuholaine (kissani) rauhottuu.Hampainee repii mattoa,sitä ku kieltää ni vilkasee vaa mitä höpäjät ja jatkaa repimistä. Uudet verhotki ois kivat vaihtaa ikkunaa ku saan ne pestyä.Ainaki keittiöö vois ostaa uudet verhot jotka saa vedettyä etee ku ens kuus varmast ilmestyy vastapäisee kerrostaloo jouluvalot.Uus isompi sänky ois kiva,ku ei meinata mahtuu kissani kans siihe,mokomaki karvakuono nukkuu nii leveesti et vallottaa puolet sängystä.No hyllystöön oonki jo säästäny rahaa,toiveis on et saan loput rahat kasaa ja pääsen ostamaan sen synttäreihi mennes.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 21:02

En varsinaisesti. Vaatekaapit pitäisi saada, ja sitten nuo ikkunat pitäisi kunnostaa sisäpuolelta. Mutta en taida enää ehtiä, kylmyys tulee sisälle, jos ottaa tuplan pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 09:21

hyvin viihdyn näissä kulisseissa, jatkuva uusiminen on epä-ekologista ja stressaa, siksi sitä vältän