Nyt en ymmärrä ?

Lisätty: 11.09.2009 - 17:29

Paska minä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 01:39

Olet aktiivinen tyyppi ja lippu salkoon että nuppi lentää. Ei ole elämässä tarkoituskaan kaikkia miellyttää, sehän olisi vaan se yhden nuolemista ja alistumista kaikkeen. Ei muuta kun anna palaa.

Lähteet:
Meitä on joka lähtöön,mutta samaa perhettä ja kaikki uudet on varmaan tervetulleita.ylläpito poistaa meidän jutut mikäli ei ole soveliaita mitä en ole kohdallasi huomannut

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 17:34

enkä mä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 17:49

En mäkään ymmärrä, äsken olin näkevinäin kysymykses tästä jostain pelist, nimi kuulosti tutulta (me joskus ainakin pelattu jotain 'paskahousu' -nimeltään olevaa peliä), mut en ehtiny paremmin tutustuu, et mikä oli kysymyksesi, vai oliko siin varsinaista kysymystä, minne sit hävis kysymys?? Jos ei siin ollu mitään kysymystä varsinaisesti muille napsulaisille, niin sitten ymmärrän et ylläpito on poistanu sen, kun tää on kysymys - vastaus -foorumi, muut en sitten tiiä:)

Lähteet:
oma pähkäilyni....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 18:11

En mäkään, mie, minä. Joskus Lettupino on salaperäisyydessään erikoinen, hän minullekin laittoi viestin omaaan Napsuun josta en ymmärtänyt sen enempää "Huttunen" puuronkeitosta, tuo Huttunen on viini.

Lähteet:
Miun vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2009 - 19:10

Mitähän nyt et mahda ymmärtää, mitä olet tehnyt kun itseäsi nimittelet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 19:14

Sama juttu, kuin mitä miumaumikko sanoi. Jotain viestejä minullekkin on tullut. Kaikkea ei voi ymmärtää enempää kuin Huttusen viinistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 19:23

peliä on pelattu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 22:11

emminäkään... en yleensä ymmärrä mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 22:47

nooo-oooooooo LETTUPINO ... sinul niin herkulline nimmimerkkiikii et voi ol mikkää p...kasa vaan NJAM...jot nostappa nyt just lippu salkoon ja .... jeee, jee.. jee.. tuuletetaan jookos.. !!!!!!!.... elämä on ihanaa , kun sen oikein oivaltaa...jne.... lauloi Rautavaarakin aikoinas.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 22:54

mitä et ymmärrä? höpö höpö et sinä mikään p**ka ole!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 00:32

Hieno havainto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.09.2009 - 01:03

No eilen sulla oli vähän roisia tekstiä kysymyksesi yhteydessä. Vaikuttaneeko vielä se. Täällä kun ei sallita rumia sanoja, lukee noissa ylläpidon ohjeissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.09.2009 - 01:23

Ei e mitään, en ymmärrä määkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 11:38

Senhän takia täällä ollaan kun ei asioita ymmärretä, joku toinen aina ymmärtää ja voi sen sinullekin selvittää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:34

Mitä sää tarkoita? en kyllä nyt ymmärrä.