Missä voin vaihtaa valuuttaa matkaani varten Napsun antamilla kursseilla, jotka ovat ehdottomasti korkeimmat????

Lisätty: 11.09.2009 - 20:04

Kiitoksia vaan hyvistä neuvoista. 6 kuukauden vuokrien maksu ja perheen eläminen "seinästä" rahaa nostamalla turistiajan kursseilla ja maksamalla vielä kulut lisää kylla ainakin yhden kuukauden vuokran verran matkabudjettia. Elikkä nuo annnetut kurssit lienevät joko keskikursseja tai tilivaluuttakursseja mutta eivät setelikursseja (mitään ilmoitusta kurssien laadusta ei ole mainittu). Syksyn jatkot kaikille!

Avainsanat: valuutta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 14:36

pankissa on oikea kurssi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 13:48

Paremman hinnan euroista saa maailmalla kuin kotimaassa. Ei ole tullut matkoilla kursseilla keinottelu mieleenkään. Kyllä yleisesti käytetyt luottokortit on paremmin arvonsa säilyttäviä.
Jos vähän käteiskassaan haluaa niin tässä on Helsingin lentoaseman vaihtopisteet;
www.helsinki-vantaa.fi/yhtey...?group=210

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 14:18

napsun antama kurssi on ns.keskiarvokurssi,et sillä arvolla saa vaihdettua rahaa missään

Lisätty: 11.09.2009 - 16:11

euron kursson nousussa,ota euroja mukaan 50e seteleinä ja vaihda tarpeen mukaan siinä maassa jonne olet menossa.pankissa tai virallisessa rahanvaihtopisteessä,älä ikinä vaihda rahaa hotellissa siinä häviät aina

Lisätty: 11.09.2009 - 16:15

ulkomaisesta automaatista nostaessa,,pahimmillaan maksaa kuluja eri pankeille 8 %nostamasta summasta ,muista tämä palisanterikin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 15:07

Paikan päällä, mutta et napsun kursseilla. Vaihdat lentoasemalta tai pankista vain välttämättömän valuutan mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 15:44

paikanpäällä automaatista kortilla rahaa, saat aina päivän kurssin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 11.09.2009 - 17:24

En edes tiedä mistä moiset Napsun kurssit saa kaivettua, mutta itse olen ulkomailla ollessani nostanut rahaa automaatista Visa Electronilla jolloin ns. "palvelumaksut" ovat todella pienet ja saa kaiken mahdollisen hyödyn. =)
Eniten häviää rahaa, jos vaihtaa valuuttaa esimerkiksi Laivalla; jos on menossa ruotsiin, kun ainakin Silja Eurooppa vetää n. 20% välistä.

Kaikista parhaan hyödyn saat etsimällä matkakohteessasi paikallisen joka on lähdössä EU maahan ja vaihtamalla rahaa nykyisellä kurssilla (1euro = 1,459d ollaria/ 529,602 zimbabwen dollaria/
44,795 venäjän ruplaa jne.)
Toivottavasti tästä oli edes jotakin apua, vaikka hiukan vierestä vastasinkin =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2009 - 19:06

Me on aina vaihdettu lentoaseman valuutanvaihtopisteessä kurssista riippumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.09.2009 - 01:24

paikan päältä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 22:35

nyt kun euron kurssi on jo jonkin aikaa kiipeillyt hyvää vauhtia, olen maksellut matkoilla mahdollisimman paljon Visalla, lasku ollut jatkuvasti iloinen yllätys. Käteisen tarpeen olen hoidellut mukaanotetusta euronipusta, vaihdellen niitä sitten tarpeen mukaan paikalliseen valuuttaa.