heh no nyt tuli kai mokattuu tän koneen kanssa kun asensin vahingossa

service pack ykkösen vaikka mul oli tässä jo service pack 3 ja ilmeisesti tämän takia ei pysy messenger ja Utorrentti kahta minuuttia pitempää päällä enkä ole viel keksiny miten sen sais pois tai saako mitenkää. enkä myöskään ole varma johtuuko tämä päällä pysymis ongelma siitä asennuksesta. tietääkö joku saako sen asennuksen pois ja johtuuko päällä pysymis ongelma siitä ??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 01:42

Ensinnäkin pieni varoitus. Utorrent ohjelman käyttäminen ei ole kiellettyä, vaan se mitä sillä ladataan esim. kaikki tekijänoikeussuojatun materiaalin lataaminen johtaa sakkoihin, jos sattuu jäämään kiinni.

Servicepackit voi poistaa xp:ssä: Käynnistä->Asetukset->Ohjauspaneeli->Lisää/poista sovellutus tai laite. Asennettuna pitää olla kuitenkin joku servicepack versio, että ohjelmasi toimivat ok. Tarkemmat tiedot löydät googlen haulla: microsoft + servicepack .

Sen tiedän, että servicepack 3 on aiheuttanut paljon ongelmia käyttäjilleen. Samoin koneellesi utorrentilla ladatut tiedostot lähettävät ns. seelejä toisille tietokoneille ja palvelimille, minkä johdosta koneesi voi sekoilla ja se voidaan myös kaapata hallintaan tietämättäsi. Kannattaa siis hieman varoa.

Lisätty: 11.09.2009 - 11:48

Jumppis näköjään taistelee vieläkin koneensa kaapanneiden kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 07:12

ainahan voi kokeilla myös järjestelmän palautusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 07:30

Kyllä sieltä koneestasi saa kaikki pois. Käynistäessi painat sopivan näppäin ydistelmän.
Tosin en suosittele.

Ei niitä pinempi numeroisia s-packeja tarvitse poistaa kun isomman ajaa päälle, ainakaan XP:ssä.
Aja se 3 nen uudelleen päälle, eköhän se Bil Gatesin porukka ole aprikoinut miten homma pelittää.