Jos joutuisit autettavaan tilaan johonkin laitokseen, niin luottaisitko hoitosi, ja jopa henkesi bb-jengin varaan?

Millainen vanhuus meitä odottaa jos nuoriso on kaikki tuollaista???

Lisätty: 10.09.2009 - 19:06

www.kaleva.fi/plus/index.cfm?gallup=1 käy äänestämässä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 18:41

Eutanasiaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 18:44

niinpä...ei sitä tiedä vaikka jostain kehkeytyis oikein hyvä ja otollinen hoitaja , sitten myöhemmin, kun järki kasvaa päähän... toivoa ainakin voipi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 18:58

Olen pyytänyt mukuloilta että jotain eutanasiaa yrittäisivät minulle, en laitokseen halua vihanneksena mennä, en edes nykyisten hoitajien aikanakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.09.2009 - 19:00

Voi vain odottaa huonoakin huonompaa kohtelua, jos bb-nuoret tulisivat hoitajiksi. Mutta jaksan uskoa, että kunnon nuoria vielä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 19:11

Kyllä hävettäisi äitin / isänä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 20:19

En ole vilkaissutakaan tuota nykyistä BB:tä. Onneksi meillä on enimmäkseen fiksuja nuoria, kaikkein pöhköimmät ne tuonne ohjelmaan ovat menneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 20:36

En ole kertaakaan katsonot ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 22:14

no en !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 22:56

en nyt ymmärtänyt yhtälöä, miten BB ja vanhuus kuuluu yhteen, mutta en halua tulla vanhaksi ja vihannekseksi. Mutta en voi pyytää että kenenkään omalletunnolle jäisi minun "tappamisenikaan" jotta, kai sitä on vaan mentävä niin kuin elämä tuo/vie

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2009 - 22:57

Ehkä heiltä kuitenkin löytyy selkärankaa tarvittaessa. Ja luulen etten enää siinä vaiheessa kun laitoshoito on edessä, voi itse paljoa vaikuttaa siihen mihin minut tuupataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 23:29

en kyllä mihinkään laitokseen halua kenenkään käänneltäväksi. toivottavasti nitkahtaa kerrasta, ettei tarvitse kitua.
varmasti olisin oikein kärttyisä ja kiukuttelevainen, jos joutuisin sängyssä selälläni makoilemaan ja odottamaan kääntäjää tai nostajaa, jos ääni olisi vielä tallella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 23:50

En luottaisi varmaankaan, mutta otetaan nyt huomioon että tuonne ilmeisesti otetaan vaan ne pöljimmät tyypit, ei kaikki sentään samanlaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 02:21

En luota, enkä enää halua, jos olen niin huonossa kunnossa. Ei kitumaan, letkut vaan irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 09:13

BB-ohjelmaan hakeutuu kaikkein tyhmimmät ja oudoimmat tyypit, mutta kyllä siellä hoitopuolellakin on jos jonkinlaista "hörhöä" töissä.
Ihmettelin yhtä yli 60 vee-ikäistä naista, oli BB:ssä. Ohjelmaa en katso mutta luin asiasta jostain lehdestä, taisi olla ilta-sanomat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 00:35

Käytän vain julkita terveydenhoitoa.