Eikö tuo jo käy työstä "ansaita" kymmeniä tuhansia pisteitä?Miten se on mahdollista,huh?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 16:02

Aivan, työstö se käy. Kohta on kaksikymmentätuhatta kasassa. Vielä pitäisi jaksaa tuonne guruun saakka, taidanpa roikkua täällä vielä niinkin kauan. Ei tämä työ kyllä läheskään ole niin rasittavaa kuin oikea työni, josta olen päässyt vanhuuseläkkeelle, aah, ihanaa !

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 16:02

ne vaan kertyy pikkuhiljaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 16:13

Ite oon alottanut yli vuosi sitten tään napsuttelun, enkä oo kylläkään vastaillu läheskään joka päivä tai jokaiseen esitettyyn kysymykseen, mutta kyllä ne sit niin kuin ssatu sanos et pikkuhiljaa tulleet...tosin en oo laitellu mitään matkakuvii, tms. joist ois saanu enemmän pisteitä kuin paras vastaus/kysymys/vastaus -jutskista (kun ei oo taitoo) ja tää guruks 'pääseminen' oli mulla se vimppa porkkana, joten kun täs ei nyt muut tavoteltavaa ennee oo Napsus, niin nautin vain teitin kaikkien miellyttävästä seurasta ja kyssäreistä/vastauksista:) Ja tsemppii sulle, elä vaan ihka heti luovuta napsutteluu...malttii mukaan... ai niin, ei oo työltä tuntunut, mutta kyllä joihinkin vastauksiin aikaa menee joskus paljonkin kun parhaansa yrittää tiedonhaun suhteen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 16:21

Joooo ei täällä kannata pisteen hauassa olla Mutta saattaa kerran saada jonkun elämän viisauden. Ollaan niin kuin kalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 16:53

ei kannata tätäkään niin vakavast ottaa...ja noit pistei sit karttuu, kun aikansa napsuttelee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 17:00

Ei se nyt työtä vaadi, ajan kanssa tulee pisteitä kunhan vaan löytyy mielenkiintoa roikkua mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.09.2009 - 17:53

Niin, mistä niitä oikein tulee. Ei tämä työstä käy missään nimessä. Eikä täällä koko päivää istuta. Karttuvat ja kertyvät vastauksista ja äänestämisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 18:22

Työn ohessa noita kertyy.
Kun kone on auki, niin useimmiten myös Napsu yhdessä välilehdessä.
Täällä voi piipahtaa, kun miettii lopullista sanamuotoa työasiohin. Alitajunta käsittelee niitä paremmin, kun tekee aivan jotain muuta välillä.
Televisiostakin tulee yleensä niin pitkäveteistä ohjelmaa, että aivan hyvin ehtii läppärillä samalla napsutella.
Siinä ei kauaa vanhene, kun napsuttelee pari-kolmekymmentä vastausta, mitä sylki suuhun tuo.
Yleensä niistä muutama valitaan jopa parhaaksi, kun ei liiaksi sensuroi, mitä ajattelee ja niinpä niistä kertyy semmoiset kolmesataa pistettä kertarysäyksellä.
Sinä olet ollut rekisteröityneenä niin lyhyen aikaa, että noita "paras vastaus" pisteitä ei vielä ole kauaa sinulle päässyt kertymään.
Kyllä niitä kohta sinullakin ensin tuhat ja sitten pian jo monta tuhatta, ellet jostain ihmeen syystä kyllästy, tai muusta syystä lopeta vastailua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 22:00

Koneela pitää istua päivät pääksytysten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2009 - 22:44

Ihan kivahan se on ansaita edes jotain. Ja ahkeruus palkitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 09:09

En ole pisteitä keräämässä mutta näyttäähän noita kertyneen.