Osaatko taulukkolaskentaa

Minä olen opetellut tämän päivän luomaan funktioita. Kyllä on mielenkiintoista hommaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 23:46

Onkos helmitaulukko kategoriaan kuuluva?45 vuotta sitten käytin sitä ja uskoisin vieläkin osaavani.Laskutikku-70 luvulla käytössä mutta nyt osaisin käyttää korkeintaan viivottimena

Kysyjän kommentti

Joo helmitaulu ja laskutikku joooo

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 22:53

kyllähän toi excelin käyttö kaikkine ominaisuuksineen oli yhdessä vaiheessa työkalu, jota tosiaan oli syytä osata käyttääkin,

sittemmin on hommat vaihtuneet ja käytön puutteessa taidot rapistuneet, perusjutut varmasti muistaa 'ikuisesti' , mutta vähän fiininpien juttujen teko varmaan edellyttäisi jonkin verran kertausta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 22:56

Kyllä osaan, mutta osaatko ohjelmoida niitä visual basicillä? Visual Basic on nykyään Microsoftin NET-perheeseen kuuluva ohjelmointikieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 22:57

Tulihan tuo kursseilla opittua, mutta kun taitoa ei tarvitse, niin kyllä se pikku hiljaa unohtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 23:04

Exelillä tein talousarvion vuosittain ja välitilinpäätöksiä. Yäk, että en kaipaa yhtään niitä töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 23:06

On käytössä openoffice.org Galg
melkein kuin excel, jotkut komennot vatii manuaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 23:17

Muutama vuosi nuo osasin, mutta kun niitä ei tarvitse käyttää, niin äkkiäkös ne unohtaa. Exeliin olen joskus tehnyt taulukkolaskennan pohjalta matkalaskun mitä käytän edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 23:57

Osaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 01:47

Osaan käyttää exeliä ja muutamia siihen pohjautuvia versioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 02:05

En kait osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 07:54

Eipä taida olla tuo kauan sitten opittu taito enää tallella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 08:08

Kyllä hallitsen Excel'in aika hyvin. Aikoinaan opettelin myös Lotus 1-2-3, mutta nykyäänhän tuo Microsoft Excel on "jyrännyt" melkein kaikki muut.
Toki on olemassa muitakin kuin nuo tässä mainitut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 10:51

jossain sitä joskus opetettiin,muta oli sitä aikaa, kun olin varma , et tämä kone syö minut tai ainakin puree, jotta oppia en sieltä ammentanut..oikein hyvä konsti on kassakirja ja siihen merkata kaikki tilitapahtumat ...ihan kynnällä se käypi ja on yksin kertaista ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 11:06

Kyllä on vakaasti käytössä mm. auton huoltokirjana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 12:58

Kyllä osaan mutta en kovin usein sitä tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 19:16

Exceliä käytän päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 00:43

Tulihan tuota tilastotietten cumlauden yhteydessä opiskeltua ja kolmekymmentä vuotta opetettuakin.