Terveiset nyt täältä Inarista. Sade taukosi ja aurinko paistaa. Ikkunasta avautuu koskimaisema, mitäs teillä näkyy?

Avainsanat: juuri nyt näkymä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 19:38

Sade taukosi täällä vielä vähän pohjoisemmassa samoihin aikoihin kuin Inarissa.
Ikkunastani näkyy tällä hetkellä vaalea juova kahden tunturin välissä ja kun kurkistan vasemmalle, näen auringonpaistetta Kiellavarrin yllä.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksistanne, kun napsulaisia täällä silloin kaipailin. Samat kelit meillä Sointu oli tuona päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 17:04

Hopeapaju joka varsin kovasti heiluu tuulessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:07

Oulun korkeudella synkkää ja sateista.Tuulee aika lailla ja sadepisarat hakkaavat ikkunalautoihin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:17

Pirkanmaalla on ihan ihmeellinen ilma. Kamala myrsky, aurinko paistaa ja ulkona 23 astetta. On aivan outoa ! Ei olla Suomessa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:21

Kiitoksii terveisist, Helsingis sama tilanne kuin yllä, äsken oli vielä 23 nyt 20 astetta, aurinko paistaa ja puut jkv huojuvat tuulessa, välillä enemmän, välillä vähemmän, naatitaan nyt, ennen kuin oikee syksy pukkaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:27

Kova tuuli ja aurinko paistaa +22

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:44

terv.täältäkin,ulkona ei näy kuin pimeyttä ja naapurin ulkovalo,viileä yö tulossa nyt +28,ei tuule eikä sada

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 17:49

Nuo samat puut ja talot näkyy, mitkä ennenkin ovat näkyneet. Ei muutosta maisemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:01

Lidlin kauppa,paloasema ja kirjasto.Tuulee niin maan perusteellisesti mutta lämmintä onpi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:06

vihreetä metsää, helletuuli jos nyt sellaista säätä on olemassakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:14

Mukavasti eläväinen järvenpinta ja tuulessa huojuvat puut. +20 C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:29

aika tummaa.. tuulee ja 18 astetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 19:07

et kai vaan Juutuanjoen rannalla ikkunasta ulos katsele, vai peräti Lemmenjoella ?
minun ikkunasta näkyy tuulessa huojuvia koivuja, osa lehdistä jo kellastunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 19:07

Puita ja pala taivasta tämän huoneen ikkunasta näkyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 19:46

lämmintä on, mutta viiri ollut vaaka suorassa...aikas kova tuuli ollut....muuten ilma kuin morsian....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 21:20

Vaihdetaan paikkaa, täällä näkyy täysin pimeä metsä ja sade ropisee totutun tutusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 22:32

Kaunis, lämmin mutta tuulinen päivä meillä täällä Etelä-Savossa. Tuohon aikaan tuijottelin puikkoja että sain lapsenlapseni boleron valmiiksi. Ja tulihan se. 35 min. sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 02:10

Lämmintä ja kaunista oli. tuuli tosin jonkin verramn