Hei kaikki! Onko napsulaiset sairastaneet?

Minä olen. Sunnuntai iltana tuntui huonoa oloa ja ajattelin sen menevän itsestään ohi.Maanantaina oli sit muistaakseni 38astetta kuumetta.Jäin sit koulusta pois. Tiistaina oli päänsärkyä,nuhaa,kuumetta,oksentelua,ja heikotusta. Käytiin lääkärissä. Ei onneksi ollut mitään pahaa kun vain jokin maha viirus eiku sitten vaan kotiin paranemaan. No nyt on vähän oksettava olo muuten ei mitään. Sanokaa jos on jotain keinoja sen hoitoon.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 15:06

Tikrut ei onneksi paljon sairastele.
Mutta eiköhän jokainen joskus ole ollut sairaana.
Ei kai mitään 'poppakonstia' ole tautiisi, en ainakaan tiedä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 15:23

Ei ole tullut sairasteltua sitten kevään vatsatautia intiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 15:41

joo perjantaina oli kuumetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 16:00

Sellaista on nyt paljon liikkellä. luontaistuote kaupassa on saatavilla oksennus tautiin sellaista jauhetta purkissa mitä sekoitetaan veteen sit sjuot sen. Meillä sitä on ollut meidän tytöllä mutta ei muilla. Koita tätä konstia ja juo kuitenkin paljon se auttaa nestetasapainoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 16:05

Olen ollut yskässä ja nuhassa,ei mitään sen vakavampaa.Juo keltaista jaffaa,se on hyvää vatsatautiin ja piristää se mieltäkin,kun on niin hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 16:20

En ole (kop-kop) ainakaan vielä sairastunut, ikävää et sie oot, muista levätä kunnolla ja niin kuin aina kaikis taudeis, mahataudiskin, se suola-sokerinestetasapaino pitää pitää kunnossa, kun itse asuin vielä kotona, niin vanhemapni kehottivat mua nauttimaan laihaa lihalientä, vaikkapa lusikalla lautaselta (siitä sitä suolaa) ja sitten se myöskin vanha konsti tää mustikkasoppa, jossa sokeria sun muita hivenaineita/vitamiineja ja sitähän myydään kaupoissakin näissä litran purkeissa, se on tosi hyvää pelkästäänkin kylmänä/huoneenlämpösenä ja/tai vaikkapa hiivaleivän kera, mutta kannattaa nämät, jos kokeilet alottaa ihka pieninä annoksina; et pysyykö sisällä ja jos, niin sitten tunnin parin kuuluttua uudelleen maistelemaan. Pikaista paranemista sulle:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 16:31

eipä minullakaan ole ollut mitään miesmuistiin, joten olen vähän huono neuvomaan parannuskonstejakaan, vanhan sanonnan mukaan tuollaiset flunssantyyliset taudit paranee seitsemässä päivässä kun hyvin lääkitsee, jos ei lääkitse saattaa mennä jopa viikko sairastellessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:07

Viikko sitten oli vähän kuumetta ja yhden päivän koulustakin olin pois, mutta ei mitään sen vakavampaa, meni ohi parissa päivässä kun vain sairasti, ei siihen mitään muite keinoja oikein ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:14

Ei ainakaan vielä *koputtaa puuta*

Pikaista paranemista sinulle! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:21

Ihan pientä alikuntoa on ollut, palellut ja semmoista, mutta ei mitään sen kummempaa. Juo nyt paljon vaikka ihan teetä tai vettä, syö vaikkapa vaaleata leipää tai korppuja, jos on. Pyydä äitiäsi tekemään sinulle laihaa kaurapuuroa, sellaista lirua, mikä on melkein velliä. Syö sitä alkupalaksi, jos vatsasi kestää. Kaura on hyvää laakettä vatsalle.
Pikaista paranemista !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:29

Pojallani oli kurkkukipu muutaman päivän. Ei kuumetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 17:43

Ei nyt ihan lähiaikoina ole ollut mitään sairastelua. Koitahan parantua. Jos minulla on paha olo, niin olen juonut jaffaa. Se on auttanut vatsatautiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:12

Noro virus oli viimeksi ja ampumalanssilla sairaalaan.Se vei"mehut"äijästä mutta meni parissa päivässä ohi.Erilaiset teet on melko hyviä vaikken ne suoraan paranna mutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:29

en ole :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 22:28

Surullista kun olet kipeä. Toivottavasti se menee pian ohi. Oikein isot halit ja pipipuhallukset täältä minulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 23:02

Tuli tos kevääl lähes kaikki maholliset käytyä läpi putkes ettei tervettä päivää montaakaa ollu välis.Kyl siin tuli jo tän vuoden osalt ihan tarpeeks...ainaki miun mielest,voi olla et nuo virukset on eri mieltä.Nyt kuiteki terveenä.Jonin13 mainitsema lihaliemi on hyvää,iteki tein sillo ku olin mahataudis,ei jaksanu jatkuvasti kaurapuuroa syödä.Muistelisin kuulleeni jostain et appelsiini mehu on parempaa ku jaffa.Flunssassa on myös mustaviinimarja mehu hyvää...tosin miun oloa se vaa pahentaa,oon nimittäin sille allergine.Lepäile ja parantele ittes kuntoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 02:11

En olem pitkään aikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 08:45

Kyllä, en tiedä oliko sikaa mutta varsin v-mäinen ja sitkeä flunssa oli. Alkoi päänsäryllä, jatkui kurkkukivulla, siitä yskäksi ja lämpöä 1½ viikkoa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 09:04

En ole sairastellut ainakaan vielä. ^^

Voimia kaikille jotka ovat kipeänä! Lepo yleensä auttaa. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 10:56

Pikkuflunssia on aika paljon liikkeellä, possutautia vähemmän.
Vatsataudissa syödään ihan normaalisti paitsi ei kannata kovin voimakkaita ruokia syödä (ei hernekeitto). Vanha juttu keltaisesta Jaffasta, sen voi kyllä unohtaa.