Parisuhteessa olevat napsulaiset, onko teillä kotona molemmille omat sängyt??

www.iltalehti.fi/seksuaalisu...2_se.shtml

Ilmankos mun suhteet ei ole kestäny kun aina nukkunu samas sängys.. =D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 17:32

Meillä on Laran kanssa yhteinen iso jenkkisänky. Hän yrittää kyllä yöllä aina kammeta minut sängyltä. Aamulla herätessä on sen takavarpaat suussani.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 14:20

Omat sängyt on, vaikkakin samassa ahtaassa huoneessa vierekkäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 15:22

Kyllä ihan samassa sängyssä nukutaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 16:04

Kyllä meilläkin samassa sängyssä nukutaan ja kumpikin kuorsataan että ei haittaa vaikka toinen nukkuu samassa sängyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 16:06

Meillä on leveä rautasänky siinä nukumme molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 16:10

On molemmilla oma sänky, mutta niitä sänkyjä ja (ehkä meitäkin) yhdistää iso, yhteinen patja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:07

Soffalla joskus nukun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 19:21

Alakerras meitil parisänky, jossa yleensä nukutaan, mut viime aikoina oon kärränny itteni yläkertaan nukkumaan, kun on jos jkl 'metakkaa' naapurin puolelt, jos ei he oo parisängys, niin sit tappelee (no, ei ihmekään kun avioliittokin on jo melkistä vuoden vanha), tai sitten heitin lapsosest käymässä (nuoriso) edellisist avioliitoist tuuraa pariskuntaa mekkalan pitämises... ei kait tuo niinkään haittais, jos ei silmä kouras tarvittis työaamuina nousta, ja sit viikonloppusin haluis muuten vaan olla rauhas...murinaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 19:53

moottorisängyt ja erilliset. mutta vierekkäin ja samassa huoneessa.
joskus kyllä viereisen henkilön kuorsaus herättää ja häiritsee.
Fiinakin joskus könyää jalkopäähän kuorsaamaan, mutta eipä koko yötä onneksi siinä makaile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:18

iso yhteinen on aina ollut se varsinainen, niitä erillismahdollisuuksia on käytettävissä sitten tarpeen niin vaatiessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:37

Erilliset sängyt, mutta yhteinen petari, lakana ja täkki meitin perheessä on :Ö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:53

parisänky on ja meillä nukutaan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 21:22

Aamulla herätessäni parisängyssäni oli tarvittava jopa pariin suhteeseen; kännykkä, silmälasit ja kaksi kakea. Ei tarvinnut siis yksin nukkua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 22:27

Omat sängyt on ja omat peitot, sekä kahden metrin pituinen paksu halko välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 02:11

Ei ole ikinä ollut omaa sänkyä kun avoliitossa olen asustellut.