Toimivatko jalkasi ja kätesi normaalisti?

Tutkimuksen mukaan käsien ja varsinkin jalkojen vajaatoiminta vaikuttaa myös päähän.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 13:50

Juu,kaikki kuusi symmetrisessä symbioosissa keskenään,paitsi kymmensormijärjestelmä hiukan kangistunut iän lisääntyessä vaikka neitsytoliiviöljy runsaassa käytössä sekä lisäravinteina kalaöljykapselit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 13:57

Normaalisti toimivat normaalisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 14:40

no broplem

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 16:06

Muuten normaalisti toimivat paitsi jalat tahtovat jäykistyä istuessa tässä koneella. en tiedä onko normaalia vai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:07

Toimivat ainakin kun viimeksi kokeilin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:26

Kädet toimivat normaalia paremmin, äskenkin soittelin pianolla kivoja kappaleita. Jalatkin kuljettivat ihan normaalisti minut äsken kauppaan, naapuriin ja takaisin kotiin. Ovat ne sentään ihmeelliset nuo minun jalat ja kädet. Ihan normaalisti toimivat, vaikka minä olen tänään vähän väsynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 17:37

Ei noitten kanssa juuri ongelmia ole ollut. Mitä nyt muutaman kerran nivelsiteet paukkuneet jalassa, mutta toimintakyky on tallessa, kuten käsissäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:45

Kyllä. Aivojen antamat käskyt ovat menneet hyvin perille asti, eivät ole juuttuneet mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:17

Tuntuvat toimivan tällä kertaa. Joskus pään vajaatoiminta vaikuttaa heikentävästi raajoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:30

toimivat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 19:45

Päästäni en tiedä (toimiiko aina) mutta kyllä jalat ja kädet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:24

ihan normaalisti,

paitsi joidenkin mielestä poden moniraajavilkkautta

(aina menossa ja huitoo mennessään kuin tuulimylly)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 21:12

Nivelsärkyä usein ja lievittelen sitä inkiväärillä, uskon että se auttaa niin sormiin kuin polviinkin.
Pyöräilin tänään yli 30km aurinkoisessa kelissä ja hyvin rullasi Jopo ja kuski.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 23:06

Hyvin vie jalat eteenpäin ja kädetki pitelee keilapalloa hyvi.Ilmojen vaihtues tietty kolottaa ain johoki,mut empä anna sen menoani haitata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 02:12

Kyllä toimii.