Katseletko Ylen kanavia? Onko oikein että tv-lupa maksua taas korotetaan??

www.iltalehti.fi/talous/2009...4_ta.shtml

Ottaa päähän maksaa tätä nykyistäkin hintaa vain sen takia että Ylen kavava on meillä auki tasan tunnin joka pvä. Aikamoinen hinta 32€/60min./pvä.. Jos nousee hinta niin perun luvan ja alan katseleen telkkaria ns. salaa!

Lisätty: 09.09.2009 - 08:51

Hah haha!! Mulla ilmeisesti sen verran oli raivo päällä kysymystä tehdessä että summat nousi taivaisiin... =DD Eihän päivässä ny kuitenkaan 32euroo tunnille tule.. Voi vitsi!! =DDD Kuitenkin hinta on aivan järkyttävä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 23:31

Suurin osa jättää maksamatta sen takia ku on liian kallis,kohta on vielä enemmän ihmisiä jotka eivät maksa ku nostavat hintaa.Sen vuoksi miekää en maksa,ku on liian kallis tv:n ohjelma tarjontaan verrattuna.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 08:17

harvemmin, yleensä kaikki urheilutapahtumat.. ja ei ole oikein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:37

Meillä katsotaan paljon ylen kanavia,mutta nyt jo maksamme liikaa,ei missään tapauksessa saa hintaa enää nostaa.Teen samalla tavalla,kun sinä,sanon luvan irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:37

Katson aika paljon, koska muilta kanavilta tulee niin paljon puhdasta p*kaa.
Ei se missään nimessä kivaa ole, että lupamaksu taas nousee.
Toisaalta kansalle on tarjottava peruspalvelut silläkin alalla. Ison osan ohjelmista voisi minun puolestani karsia, mutta mitkä, siitä syntyisi iso erimielisyys ihmisten kesken. Kukaan ei katso kaikkia.
Parasta olisi siirtyä maksu-tv kortteihin, mutta se ei yksinkertainen operaatio, sillä erittäin monella ei ole laitteissaan kortinlukijaa.
Kai se on taas vain nieltävä tämäkin korotus. Nousevat ne muutkin palvelut, joten täytyy tarkistaa kulutuksen priorisointia. Menee sitä rahaa melko turhaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:41

Teemaa katselen eniten ja silloin tällöin uutiset/ajankohtaisohjelmia.
Ylen kakkoselta tulee "sikamaisen" paljon urheilua, sitä kanavaa en katso koskaan.

Lisätty: 14.09.2009 - 13:16

Ei kait se korotus kovin iso ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 08:45

Ei missään nimessä, mutta sitäkös päättäjät meiltä kysyy.
Ovat jo niin tottuneita että kansa aikansa purnaa ja sitten nöyrästi tottelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:56

Ylen kanavilta tulee aika usein sellaista ohjelmaa, jonka jaksan katsoa. Teema on hyvä kanava. Maksun korotusta en pidä aiheellisena, mutta eikös niiden pitänyt tässä uudessa "jokainen maksaa"-mallissa halventua hieman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 09:19

liian korkea ohjelmien laatuun nähden jo nytkin tv-lupa.
mutta siihen nähden, kun en ole koskaan tv-lupaa maksanut, aivan sama mitä se maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 09:47

maksaisin kyllä tv lupamaksuni vaikka korotettunakin, mutta ottaa niin päähän nuo uusinnan uusinat..... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:18

Ylen kanavia etupäässä.
Harmittaa että kotoista sm-liigaa ei näe kuin tuolta uudelta urho-tv:ltä.
Urheilukanava täyttää toivottavasti vielä sentään mestistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:28

En ole kuullutkaan, että lupamaksu nousee! Elin vielä minuutti sitten luulossa, että mediamaksu tulee ja senhän piti olla pienempi kuin nykyisen TV-luvan hinta.

Lisätty: 09.09.2009 - 10:32

Se vähä, mitä teeveetä katselen, on Ylen kanavilla, lähinnä uutiset ja Teemaa. Surffailen joskus YLEn nettisivuillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:59

en ole katsellut enkä maksanut ylelle mitään,minun mielestäni ylen pitäisi olla kansalaisille ilmainen.eduskunta antais sille määrärahat joilla toimisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 12:52

Karvat nousee pystyyn korotuksista.... mutta en tule toimeen ilman telkkua...surullista mutta totta.... :-(

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.09.2009 - 13:04

En katso oikeastaan kun Karjalan kunnailla ohjelmaa yleltä,.