Joko nyt uskot ufoihin?

www.uusisuomi.fi/videot/7081...-tassa-ufo
Kategoriassa oli vähän miettimistä, mutta eikö tuo ole selvästi lentoliikenneväline?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 05:01

ufo on nimitys tunnistamattomille lentäville kohteille,,en minä tuosta tunnistanut mitään,kyllä minä sen verran uskon

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 05:51

ihan selvästi siin lensi uffo ja ain niihin olen uskon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 07:37

Kiinalainen frisbeen pelaaja asialla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:19

nah

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 08:35

Mikään ufo ole. Muori on hermostunut ainaiseen sopankeittoon. Otti pikaliimaa ja jeesusteippiä millä liimasi soppakattilan tiukasti yhteen ja linkosi sitten katapultilla avaruuteen. Ja nyt nuo kattilat yrittävät etsiä muoria palatakseen takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 09:00

Ufohan se siinä. Avaruusasukkaiden lentoalus aerodynaamisessa muodossaan. Ehkä nyt alkavat meillä maassakin miettiä lentokoneille uusia virtaviivaisempia muotoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 09:09

Mikään uhvo tuo ollut, vaan kauko-ohjattava lasten lelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:49

En usko ennen kuin näen. Eipä ole täällä missään näkynyt sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:09

Huonosti käännetty selostus,mutta kiinalais-ja taiwanilaisten yhteiskiekkoiluleirin videoituja harjoituksia,veikkaisin.Tämä ei minuu vakuuttanut ufoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:13

Ilmiselvä ufo-alus siellä lenteli! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.09.2009 - 13:08

No siis ufoihin uskon tavallaan, koska kaikki lentävät esineet mitä itse en esm tunnista ovat minulle ufoja, silti näihin alien ufoihin en usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:18

No en, edelleenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:28

Maapallon ulkopuoliseen elämään kyllä,
mutta tuo ufo höpötys on vähän toinen asia.