Hölmöjä vartijoita, vai?

Ketjukolarin aiheuttaja löi autoa peniksellään

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1727809

(Kyllä kiihkeä vartija oli kolarin aiheuttaja, hänellä oli auto.)

Avainsanat: kunnonkalu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 09:46

Turvallisuusväli unohtui.

Kysyjän kommentti

Mies käveli suojatiellä ja näytti keskisormeaan!
Ei siitä pitäisi hermostua vartijoidenkaan, vai.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 09:21

Kaveri kyllä tekee hyvät rahat jos semmonen vehje on,että sillä autonkin rusikoi....kadehdittava kalu on ei voi muuta sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 13:18

hihiih, ihme sakkia tänne maailmaankin mahtuu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 13:30

Voi herran jestas millaisia ihmisiä. Taisi silläkin ukkoparalla viirata pahasti tuolla yläpäässäkin,

Lisätty: 08.09.2009 - 13:31

Jaa että vartijoitten vika. Ei nyt sentään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 13:33

Lähinnä minua kiinnostaa miten auton konepellille kävi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:26

Työkalu ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:59

Kaikkea sitä tapahtuu,pienen aikaa poissa vahtimasta,niin...vai kalulla rusikoi autoa,pitääs sanoa,että kokoa on oltava ainaskin Xcm sillä kalulla?Kuka korvaa konepeltivauriot,meneekö kalu nyt sitten valtiolle,niinku haitta-ja hyötytarkoitukseen ym.ym tuhansia kysymyksiä kiperästä tilanteesta kimpoaa päähäni.Kuinka kalun kävi?