Lämpöisiä ajatuksia Pyhätunturin juurelta napsulaisille. Päivä on ollut ihana, mites teidän?

Avainsanat: loma lappi vaellus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 20:53

Täällä on ollut ihan aurinkoinen päivä ja aika lämmin, minä äsken meinasin jo kysymyksen laittaa että onkohan Mariaana jo patikoinut paljonkin. Oikei hyvää lomaa näin tälleen. Kyllä täällä pärjäillään.

Lähteet:
Oma tieto

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Pari tuntia sitten kotiuduttu. Ihana loma oli ja parasta se Lapin luonto. Paljon muistoja kauniista maisemista. Kiva kuulla taas napsulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 21:06

Hyvä päivä on ollut täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:12

olin tänään töissä uimahallissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:13

Aurinkoa ja hyvää mieltä tänään ollut..kun napsukaverit piristää..että ihan hymyilyttää...kivat viestit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:26

Tuttu paikka..suhteellisen aurinkoitsa.porukka meni Kilpisjärvelle ja sää oli vaihtelevaa, Toivottavasti siellä on ruska,pitäis olla jo.Nauti lapinmaasta siellä kiireenrajan yläpuolella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.09.2009 - 21:27

Ihana oli päivä täälläkin. Metsässä käppäillessä ja sieniä kerätessä se aika taas vierähti mukavasti. Nautihan luonnosta ja kauneudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2009 - 21:31

Samoin täältä sinne. Kiva että sää suosii ja mieli on korkealla. Hieman on viileää ja tuoreesti meinaa tuulla. Hyvää lomanjatkoa sinne tunturinjuurelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:35

säässä ei valittamista täälläkään, hommissa sitäkin enemmän, katohan ettet ihan kokonaan huuhtoudu sinne lemmenjokeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:55

kaunis sää tääläkin ollut , oikein ihanaa reissua .. :) myöskin hyvää yöt'ä sinulle ja napsun poppoolle !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 22:01

Ei muuta kuin siitä Luostholle lustin pithon.
Kiitos matkakuvista napsu'un! Nopea toimitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 22:14

Terveiset täältä aika läheltä sinulle !! Meillä on tänään sadellut kovastikin välillä vettä.. Ihanaa sadetta on ollut. Oikein ihania ruskapäiviä sinulle ! Näyttää jo ruska olevan paikkapaikoin alullaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 22:55

Oikein mukava päivä on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 01:59

Päivällä oli aurinkoista ja nyt yöllä on täysikuu. Lämmintä riittää vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 07:09

Hyvin meni päivä ja muistan kyllä kuinka hauskaa oli Kilpisjärven ympäristössä pyöriä ja Saanalle kiivetä. Hotellikin oli vain meille auki jotta pääsimme sinne saunomaan, joten hyvin pelasi palvelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 10:50

Tämnään on hyvin sateinen ja harmaa päivä täällä Jämsänkoskella. Tyttöni on myös siellä lapissa Levillä miehensä ja anoppinsa kanssa. Ja koirat ovat meillä hoidossa lauantaihin asti.