jeps

mulla on tällänen suunnitteilla www.youtube.com/watch?v=G4Ph...ature=fvwp

mutta tarttisin vähä teidän apua osien etsimises

eli siis tarttisin tollasia tai ton tyyppisiä jousia mitä tos on ja sitte moottorin ja renkaat ja jotain ohjaus kamaa (jarrulevyt yms)

ja onko kukaan tehnyt vastaava

Lisätty: 07.09.2009 - 18:24

ja mistähän löytäs tollasen "oheen" www.youtube.com/watch?v=GOKf...re=channel

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 08.09.2009 - 02:16

No siitä ruohonleikkurista ei kyllä saa moottoria tuhon viriteltyä ilman erikoisosaamista. Voimakaan ei riitä kunnolla. Aika projektin olet aloittanut.