onko täällä it alan-asiain tuntijoita ois kysymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 17:55

oisitpa nyt laittanut alankin, ois helpompi vastata.....

Lisätty: 07.09.2009 - 18:08

siis asiasi mitähän se koskee tietokoneita , intternettiä........

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 18:09

minulla on sotilaspassissa tarkampuja, riittäkö se?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 18:35

Sotilaspassia vastaavassa viulunsoittaja Huttunen. Kysy vaan rohkeasti, niin ei tarvii arvuutella mitä vastais.

Lisätty: 07.09.2009 - 20:34

Anteeksi jonin13 ja anonyymi. Ei tietenkään ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä. Alussa pientä sanamuunnosta ja oikeasti voisihan sitä kysymykseen vastata kuka vain meistä, mutta anonyymi tuntuu itse olevan atk-hemmo, joka kuikuilee meidän tavallisten dallaajien dataamista. Keep smiling!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 18:52

Tuo anonyymi vaan pelleilee kun ei ole muut tekemistä.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 19:22

kenttätykistön miehiä mutta voisin vastata IT asioihinkin jos olis se kymysys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 20:02

Olkaas nyt kilttei anonyymille, mie en oo it-alan ammattilainen missään muodossa, mut:
IT-alalla on monia eri ammatteja ohjelmoinnista järjestelmien ylläpitoon ja myynnistä suunnitteluun ja kaikkea niiden väliltä...

Lähteet:
saapi ylläpito poistaa, kun tää ei ollunna varsinainen vastaus kysymykseen kuitenkaan, mut kun ei anonyymille voi henk. koht viestiikää laittaa:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2009 - 23:03

Eli halusit siis tietää onko täällä sen alan asiantuntijoita. Ei ilmeisesti kukaan tunnusta olevansa kun ei ilmoittaudu, joten nyt se sinun varsinainen kysymys jää sitten myöhemmällä jää esittämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 02:18

Heti vastataan, kun ensin nähdään kysymys. Eli ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan. Rohkeesti vaan kysymään.