tuleeko teillä lujaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 15:44

taitaa tulla .. koht mies töistä taitaa lujaa tulla, kun tuota moottoritietä pitkin tulee kotiin...ainakin 100 , enenpää ei tuolla tupa-autolla saakkaan ajaa....mutta vauhtia on siinäkin jo kivasti....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 15:18

ööö - kategoriassa matkailu - meillä menee lujaa (ei tule muuta kuin visa-laskuja)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.09.2009 - 15:49

Ei nyt tule mitään, varsinkin kun kysymyksessä ei ole tarkempaa vinkkiä, että mitä tai mikä pitäisi tulla.
Mutta jos tuulesta puhut, niin ei tuule yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2009 - 15:55

Ei tuule mutta lujaa ajamalla tulee sievoisen kokoinen sakkolappu. Isännälle jälleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 15:59

riippuu mitä tarkoitetaan tällä tuleeko, vai kenties tarkoitatko tuuleeko lujaa?
täällä ei tuule kovinkaan lujaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 16:08

tulee 100kt/s

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 16:19

Kyllä tuuli noin tunti sitten aivan kamalasti kuin olis myrsky tullut. Sitalkoi sataa vettä kuin kaatamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 18:54

Niin paljon että frisbeegolfin pelaaminen on mahdotonta. Kenttä on leveän joen rannassa ja tuuli on melkoinen, kiekko lentää kyllä pitkälle mutta ihan mihin suuntaan tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 20:54

Tarkoititko; Tuuleeko teillä lujaa?
Ilmeisesti tuulee, koska puut ainakin heiluvat ja huojuvat. Kun vain loppuisi tuo puiden huojunta, niin loppuisihan sitten tuo tuulikin!
;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:54

Tulee omenoita paljon puusta alas..ja luumuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 03:18

Näin syksyisin usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:31

Mitä matkailuun tulee, menee kyllä lujaa. Tuntuu joskus että ollaan koko ajan joko tulossa tai menossa jonnekin.