Milloin tyhjennät viestit ?

Onpa työlästä homaa poistaa yksitellen kun pääsee kertymään.

Lisätty: 07.09.2009 - 13:25

Siiis täällä napsussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 15:33

Enpä ole poistellut ollenkaan, ei ole ollut tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 13:20

Minä päivittäin sähköpostini katson ja luettuani poistan ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 13:20

Heti perään poista ja aikajoin tyhjennä poistetut kansio, hups ja se on tyhjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2009 - 13:37

Noin parin viikon välein poistan saapuneet, lähetetyt ja poistetut. Vain kaikista tärkeimmät siirrän jossain vaiheessa lähettäjille tehtyihin kansioihin.

Lisätty: 07.09.2009 - 13:43

Älyhäiriö iski jälleen. Siis napsussa, ei ole tullut poistettua kai yhtään viestiä. Monta sivullista niitä onkin kertynyt. Mutta kun ei raaski, on kuitenkin niin paljon mukavia juttuja tullut sinne. Joitakin olen tulostanutkin talteen laitettavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 13:43

nyt on s.postis niin paljon tapahtumia , et menee varmaankin viikko kun ne käyn lävitse , siis kaikki postini .. lajittelen kuvat ym.. ja poistan viestit...en kylläkään tykkää siitä hommasta laisinkaan...hidasta ym...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.09.2009 - 13:44

Tein saman havainnon tässä yksi päivä. Viestejä oli kertynyt kymmeniä sivuja. Aloin sieltä vanhemmasta päästä poistamaan, mutta oli tosi rassaavaa, kun voi poistaa vain yhden kerrallaan. Sähköpostista en ole poistanut lainkaan, kun siellä on niin hirveästi tilaa ja koko ajan tulee lisää, etten elämäni aikana saa sitä täyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 14:35

sähköpostissani tyhjentelen samantien. Ei sitten kerry älytöntä määrää napsun postia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 14:57

täällä Napsussa en ole poistanut kuin yhden ainoan viestin (yks hysteerinen rouva pisteli vähän alatyylin terveisiä), sähköpostiani siivoilen silloin tällöin, ehkä noin parin kuukauden välein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 15:08

Kyllä silloin tällöin käyn poistamassa sähköpostista napsun sähköpostia ja kyllä siellä muutakin poistettavaa kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 15:10

en ikää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 16:08

4555 viestiä, menee hetki poistaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 17:05

Napsussa mulle tulleita henkilökohtaisia viestejä en poista koskaan, käsittääkseni siinä ei ole ylärajaa paljonko niitä mahtuu, mutta harmikseni olen huomannut, että jotkut ovat poistaneen oman napsupostinsa ('kirjeviestinnän'), jolloin ne häviävät munkin napsupostista, jolloin en voi kerrata/katsoa taaksepäin napsuelämää/viestejä tämän henkilön kohdalla, nyyh...
Tavallises sähköpostissani kotikoneella poistan tulleet viestit, jos ei niin tärkeitä heti ja kerran vuodessa (vain) poistan sähköpostista ns. ylimääräiset viestit, ja hyvin pärjäilly näin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:19

varmaan joku kerran viikossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 03:33

Hikipäässä sinun on jokapäiväinen leipäsi ansaittava.