Minne ovat kadonneet ?

Tuubin puristimet / vääntimet Siis millä saa sinappi hammastahna ja yleensä tuubin tyhjäksi. Vai onko myynti kikka että puolet jää tuubiin. Ennen oli valmiina jokaisessa tuubissa. Nyt ei löydy mistään edes irrallista.

Lisätty: 07.09.2009 - 13:13

Pitäisikö itse ruveta tekemään. Moniko teistä ostaisi ? selvä markkina rako.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 13:09

Ei sellaisia metallisia taida enää missään olla , minä olen 10 vuotta takaperin joulumyyjäisistä vanhalta mieheltä ostanut puisen sellaisen, hän itse niitä oli tehnyt , ja minä sitä hammastahna tuubissa käytän, ja mätitahna tuubissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 13:23

Tee itsellesi, en osta sillä on 4mm lankaa kotona josta saa sellaisen ettei tarvitse aina keluta tuubia takaisin auki kun tyhjenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2009 - 13:36

Itse aloitan tyhjentämisen tuubin alapäästä ja "laskostan" tyhjentyvää tuubia sitä mukaan kun se tyhjenee. Kun olen kaula-aukossa, otan tongit avuksi ja puristan sillä viimeiset tirat. Toimii omiin tarpeisiin ihan riittävän hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 13:45

minä pidän tuubit jotka ovat muovia , niin korkki alaspäin valuu ihan itsestään...ja sellaiset jotka ovat metallia viikkaan , kuten idakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 13:49

Hyvä kysymys.
Ostaisin, mutta en maksaisi kovin paljon. Jos jokaisessa tuubissa olisi sellainen, tuotteen hinta nousisi. Se taas ei passaa markkinoinissa, kun useimpien tuotteiden hinta nousisi tasarahaan, kun ne nyt on saatu puristetuksi sentin alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.09.2009 - 13:49

Minulla pyörii yksi sellainen tuolla keittiön laatikostossa, mutta ei sitä ole tullut käytettyä aikoihin. Teen samalla lailla kuin Ida, paitsi se viimeinen vaihe. Siinä käytän vain sormivoimaa jotta viimeinenkin sinappi tulee ulos tuubista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 14:42

Kaikkeen ei tarvitse työkaluja. Laskostaminen on erittäin toimiva konsti, niinkuin tuossa Ida jo kertoikin ja näppivoimaa käytän lopussa, on riittänyt ainakin tähän asti =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 15:00

minullapas on hieno porsliininen vekotin, olen sen joskus jostain ostanut, ulkomailta vissiinkin.
siihen kun tökkää putkilon pään , ja sitten vaan kiertää veivistä niin tulee kyllä tosi tyhjäksi sinapit sun muut tuubit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 15:33

En ole ikinä nähnytkään/ tällaisesta kuullutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 18:42

Tuubin puristin oli hyvä vekotin, mutta kadonnut jo vuosia sitten. Nykyään, kun tuubi uhkaa loppua, leikkaan saksilla poikki, sitten ylettyy kaapimaan viimeisetkin rippeet sisällöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 03:37

Täältä löytyy.
www.vaivaton.com/product/1718-1-0723

Tuubin puristin
Tuotekategoria: Kootut
Kauppa: Senior-tuotteet
Hinta: 18.00 €
Toimituskustannus: tilauksen mukaan
Toimitusaika päivissä: tilauksen mukaan
Halk. 6 cm

Montako laitetaan tulemaan? Papitille pitää ainakin muutama tusina lähetää heti aamulla tulemaan. Laitanko pikana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 09:03

Tuollaista kapinetat en ole koskaan nähnyt. Hammastahnatuubit ovat harmillista kyllä muuttuneet sellaisiksi että iso osa tahnasta jää tuubiin. Lieneekö jokin myyntikikka sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 20:18

Minäkin yleensä viikkaan, mutta joskus laitan alkuun ihan tavallisen teelusikan, ja sillä vääntelen sitten tuubin loppuun. Kannattaa kokeilla !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 14:46

raivoan aina kun iso muovi tuubi hammastahnaa on lopussa. vielä sais puristettua mutta käsiä on vain kaksi. sairaan nopee liike jotta kaksin käsin rutistettu töhnä kerkee harjalle. tai sit harja suussa väärinpäin.

ostaisin !!!