Mikä on Euroopan korkein vuori?

- ja miten korkea?

Avainsanat: euroopan huippu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 12:16

Elbrus on vuori Venäjällä, Kaukasuksen länsiosassa, lähellä Georgian rajaa. Elbrus on 5 642 metriä korkea ja sitä voidaan pitää Euroopan korkeimpana vuorena.

fi.wikipedia.org/wiki/Elbrus

Jotkut kuitenkin ovat sitä mieltä, että Elbrus ei sijaitse Euroopassa ja maanosan korkein vuori on Mont Blanc. Kyllä se minustakin on Mont Blanc (4 808 m).

Lisätty: 07.09.2009 - 12:18

Ps: papiti, ei sun tartte enää pakata.

Kysyjän kommentti

Ei kukaan vahvistanut Euroopan rajaa Kaukasuksella?
Joka tapauksessa se korkein kohta on siella, sillä ei Sveitsikään kuulu EU:hun, jos sillä perusteella sitä nimittelette.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 12:03

Mont Blanc.
Sinä päivänä, kun Elbrus sijaitsee euroopassa, minä muutan amerikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 12:39

Mont Blanc.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 15:09

Olisko lie Mont Everst.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:21

mont blanc