Minkälainen tyyny on sinusta paras?

Olen kokeillut monenlaisia tyynyjä,mutta hyvää en ole löytänyt.Onko teilläkin sama ongelma?

Avainsanat: tyyny paras

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.09.2009 - 07:46

Löysin Jyskistä sellaisen muotoillun tyynyn. Sen jälkeen ei ole niskat olleet aamulla kipeänä. Siinä on toinen reuna sisäänpäin kaareva ja korkea, toinen puoli on vastaavasti pyöristetty ja matalampi. (Aluksi nukuin aina selälläni, kunnes huomasin että sen kanssahan voi nukkua myös yhtä hyvin kyljellään kuin mahallaankin.)

Lisätty: 07.09.2009 - 07:49

Tarkistin vielä sen merkin. Se on ruotsalainen Silvex:in tekemä. Vaahtomuovia taitaa olla sisältä ja päällä pehmyt kangas.

Kysyjän kommentti

Oikean lainen tyyny säästää niskakivuilta,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 07:50

ei mulle oo niin väliä millanen se on.. hiukan litteempikin käy mut ei saa olla liian paksu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 08:12

Kunhan ei pää ole yöllä kusiaispesässä, muut mättäät käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 08:28

Minulla on öisin pääni alla 2 höyhen tyynyä, minun on parempi nukkua pää korkeammalla paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 09:13

höyhentyynyllä nukun moottorisängyssä. telkkaria katsoessa voi nostaa sängyn pääpuolen ylös, ei tarvitse kasata tyynyjä pään alle. yksi tyyny riittää nukkumiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 09:38

Suhteellisen littana untuvatyyny on ollut kohdallani paras.
Nyt tyynyjä on sängyssä niin monta että sopiva löytyy aina jossain vaiheessa.
Nukkumiseen littanampi - lukemiseen paksumpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 10:09

Minulla on sellainen tyyny joka palautuu itsestää muuoton. Jos menee nukkumaan se kehon lämmön mukaan muovautuu hyvään asentoon.Paksua tyynyä en voi pitää koska niskat ovat heti kipeänä aamulla. En myöskään liian matalaa tyynyä käy kyllä samoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.09.2009 - 10:34

Minulla on ihan littana tyyny. Siitä on jo päällinenkin mennyt rikki, mutta kun se on paras minulle, niin en ole raaskinut luopua siitä. Mistä ihmeestä saan samanlaisen tilalle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 13:04

Mahdollisimman muhkea ja pehmeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 15:12

tosi paksu ja hikinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 04:10

Tosi iso ja paksu, pehmeä ei liian kova. Löysin kerran ja olen ollut tyytyväinen.