harrastattako jousiammuntaa

seurassa vai kotona

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 21:34

olen kokeillut mutten harrasta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 21:35

kokeillut olen myöskin, mutta en harrasta sitä sen enempää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:41

En ole ikinä kokeillut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:42

Joskus pikkupoikana oli jousipyssyjä montakin.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 22:14

Pari kertaa kokeilin, mutta se jousi tippui aina maahan heti kättelyssä joten lopetin siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 22:21

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 22:29

pikkupoikana oli kyllä isän tekemiä ja oma tekemiä ja joskus kun olin vielä partiossa olin Loisto nimisellä leirillä jossa kokeilin sellasta oikeeta vehjettä. mutta enpä harrastele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 23:46

Pikkupoikana tein oman jolla ammuskelin harrastukseksi. Aikuisena en ole ampunut enää kuin aseilla tarkkuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 00:38

Katselin kun Tapsa Rautavaara ampui jousellaan seurantalon salissa näyttämön perällä olleen taulun keskipilkkaan sopivassa sivumyötäisessä 1953. No olihan hän jousiammunnan maailmanmestari. Lauloi myös "tuoppini jäljet mä tunnen".
Oma jouseni on vielä kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:17

En harrasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 09:33

Olen ollut heittämässä frisbeetä jousiammuntaradalla koska siellä näkee heittojen kaaret ja matkat parhaiten. Meillä on lupa olla siellä ja ampujat jopa toivovatkin että ilkivallan takia asiallista käyttöä olisi muidenkin kuin heidän puolesta. Siellä olen kokeillut hyvillä vehkeillä 80m matkaa, tauluun osuu, mutta kymppiin ei koskaan. Jos 40m matkaa ampuu niin silloin saa jo hyvän tuloksen. Omaa jousipyssyä ei ole ollut koskaan, leluja en tähän laske mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 10:46

En ole ikinä edes kokeillut. Siis ei tulis mieleenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:32

En harrasta, mutta kokeillut olen kerran. :D Olin ihan surkea, en meinannut saada edes ammuttua sitä jousta mihinkään. Käsivoimia tarvii jonkun verran. ^^