Miten löysit NAPSUN?..Tälläisen kivan paikan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 23:45

Kummityttöni kertoi näistä sivuista viime syksynä ja minähän tartuin tilaisuuteen. Ja täällä olen aina vaan.

Kysyjän kommentti

Kiva kummityttö...kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 20:50

minulle suositeltiin napsua ja onkin oikein kiva paikka ....kivoja ihmisiä on täällä paljon... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 20:50

Äkkilähtöjä tsekkasin sekä matkakuvia kävin katselemassa ja sitten huomasin että täällä on tällainen jossa voi kysyä ja toiset vastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 20:53

Sma kuin Idalla äkkilähtöjähakiessa päädyin sivuille ja jäin koukkuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:08

etsiin varmaan jotain tarjousmatkoja ja nämä sivut tuli vastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:16

äiti kerto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:44

Kerran selailin Googlea, siellä linkki kysy mitä vaan, sieltä sitten sain kipinän tänne, ihan mukava jasia.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:57

löysin napsun vahingossa googlettamalla jotain tietoa etsin en edes enää muista mitä ja painoin linkkiä ja tänne tulla tupsahdin ja päätin sitten rekisteröityä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 22:04

Googletin ilmaisia netti pelejä.Sattu tämmöne napsu silmii,tänne rekisteröidyin ja täällä oollaan vielki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 22:37

En muista kunnolla, mutta taisi olla joku tiedonhakujuttu ja tupsahdin tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 22:53

Etsin tietoa tulevasta matkakohteesta ja googlen kautta päädyin tänne :) Tää on ihan mukava sivusto..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 23:44

varmaankin hain jotain matkatietoutta ja törmäsin napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 00:24

Googlella hain jotain tietoa ja linkki opasti vahingossa sitten tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:19

googletin matkakohdetta ja tieni vei tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 01:53

vahingossa Vapun jälkeisissä tunnelmissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 01:56

Matkoja katselin yli vuoden päivät, ennen kuin hoksasin tämän palstan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 07:13

Googlettelin tietoja matkakohteista ja tämä osui hakuihini melkein joka kerta. Tutustuin sivun sisältöön ja rekisteröidyin käyttäjäksi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 07:34

Ystäväni kertoi minulle napsusta,ja liityin samantien,enkä ole katunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 08:03

Ilmeisesti äkkilähtöpalvelun kautta. Olin jo jonkin aikaa keskustellut Suomi24:ssä, mutta alkoi tympiä koko sivuston tyyli. Olin tyytyväinen, että löysin Napsun. Nyt on Napsu vienyt koko käden...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 09:11

Etsin valuuttalaskuria kun tein tilausta amerikasta ja halusin tarkan summan myös euroina. Täältä löytyi yksi, tosin parempia muualta, mutta tuon laskurin kautta löytyi tämä sivusto ja paljon muutakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 10:57

Yllättäen satuin löytämään netistä. ja kivaa on ollut täällä olla. Ensin en ymmärtänyt mitä täällä pitää tehdä, mutta nyt sit tiedä tosiaan mitä pitää tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 11:28

Jotain matkatoimistoa hain ja google ohjasi tänne. Sivusto kiva mutta kaikki käyttäjät eivät välttämättä sitä ole, ne pitäisi laittaa p i n o o n ja saunan taakse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 15:04

Viime kevät talvena ennen matkalle lähtöä kun katselin lomasäätä niin sieltähän se Napsu tulla tupsahti ja mukavaa on ollut ja paljon mukavia Napsulaisia =))