Onks kysymyksien teko vaikeaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 17:46

Ei minulla ole ollut vaikeuksia niissä.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 17:47

no kysyy jos on kysyttävää ... ei se sen kummenpaa ole .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:48

On. Tulee varmaan mietittyä liian syvällisesti asioita. Jos antais tajunnanvirran viedä mukanaan ja esittäis kysymykset, kun siltä tuntuu, ihan kevyesti.

Lisätty: 06.09.2009 - 18:16

Toisten kysymyksistä: Ekaks luen kysymyksen, tulee mieleen vastaus tosta noin; Sving!. Sen jälkeen tulee mieleen ajatella asiaa ja huomaan, hitto, siinähän oli kompa. Haluaako joku jotain syvällisempää? Hienointa olisi varmaan vastata pohdiskellen. Aina ei meillä ADHD-ihmisillä onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 18:00

Ei ole. Kysyn mitä päähän pätkähtää tai sitten ihan asiaa jos tarvitsen apua tai neuvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 18:19

Ei ole. Viikonpäiviä ei vaan ole tarpeeksi.

Vanha aliupseeri kertoi sota-ajan vaikeuksista:
- Silloin oli kovat ajat. Hernesoppa oli niin laihaa, ettei siitä löytänyt hernettä sen paremmin kuin läskiäkään. Eikä viikossa ollut aina edes torstaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 19:52

Varmasti oikein hyvien ja älykkäiden kysymysten tekeminen on vaikeata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 19:59

Välillä tulla tupsahtaa kysymyksiä mieleen..mitä sitten kysyy...Välillä pää niin tyhjä....että ei ole kysyttävää..siten vaan vastailen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:23

ei teko, mut se että mitä kysyisi, ja pitäää miettiä onko joku just kysynyt sen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 23:34

En tiedä onko se vaikeaa, vai enkö keksi mitään kysyttävää, koska olen vaan vastaillut toisten kysymyksiin. En ole aikoihin kysynyt mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:21

riittävän vaikeaa minulle kun en koskaan täällä kysy mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 10:59

joskus on joskus taas ei ole. Se välillä vaihtelee.