Suututtaako kun ajatukset "pyörivät paikallaan" vaikka kuin tahtois jo muuta miettiä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 17:14

kyllä minua suututtaa jos ei saa mielestä pois sitä mitä haluis. vaan aina palaa jatkuvasti yhä uudelleen ja uudelleen mieleen sama asia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 17:16

Joskus voi olla vaikea unohtaa jotain tärkeää asiaa, mikä vaivaa jatkuvasti mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 17:54

Ei nyt ihan suututa, mutta hieman ottaa pattiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:58

ottaa kyl pattiin niin hitsisti, kun joku biisi alkaa pääs soida, eikä muista kunnolla sanoja , eikä edes säveltäkään, se vaan on siinä muistissa tyrkyllä , mutta ei tule mieleen ...se ottaa pattiin todella ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 18:03

Tärkeet asiat tulevat monesti yöllä mieleen... Ja tulee miulla töiden jälkeen jauhettua asiaa mielessä monesti. Monokysymykseen täytyy sanoa, että tulee harrastettua sitä monotoniaa. Ketuttaahan se, että tuo ne asiat kotio asti. Jauhan mielessä monta kertaa, mutta toisaalta se on hyvä. Aamulla ei ketuta niiiiin kovasti. Miksi me ihmiset ollaan niin pahoja/ilkeitä toisillemme?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 20:03

Oikeastaan niin ei käy sillä tytär keksii koko ajan jotain uutta.
Aamulla korkeintaan mietin että ehdinkö tekemään aamupuuron ennen kuin lusikka alkaa naputtamaan pöytää. Tänään pyörimme itse paikallaan koko päivän kun satoi aamusta iltaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 20:20

Kyllä joskus ei meinaa saada jotkin asiaa mielestä..sitten pitää keksiä jotakin kivaa tekemistä..saa asian mielestä..pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 21:00

Alan tekemään jotain aivan muuta ja mielenkiintoista, niin ne ajatukset häipyy johonkin. Ei pyöri kauaa mielessä, kun loikin vaikka tuolla metsässä. Siellä tulee ihan muita ajatuksia mieleen ja kaikki luontoon liittyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:48

ei siinä suuttuminen auta, jos niin meinaa käydä, niin se katkon paikka, vaikka lenkille tai tekemään jotain aivan muuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 22:15

No just tänää alkoo jo ärsyttää ku yks kappale jäi pyörii mieles enkä meinannu saaha sitä pois vaik kui yritin ajatella muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:24

Todellakin suututtaa kun noin käy.