Oletko ostanut kalaa ranskalaiseen tapaan? Tuote on pakaste.

Minä eilen ostin sitä,kun naapurini kehui sitä hyväksi.Kyllä sitä söi ja helppo valmistaa uunissa.

Avainsanat: kala ranskalainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 17:29

Minä vaan kalastelen itse. Ihan suomalaiseen tapaan. Kala on siis tuoretta, joko ahventa tai haukea, mitä Ahti suo.

Kysyjän kommentti

Kala on tuoreena parasta,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 17:20

Nyt ei sano mitään "ranskalaiseen tapaan"? En tieääkseni tai tietoisesti. Jos ne on jotain valmiiksi pakastettuja suolet pois ja pakkaseen, periaatteella pakastettuja, niin en ole niitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 17:54

Emme käytä kaupan pakastekaloja, vaan omasta pakkasesta jos ei satu olemaan tuoretta juuri sillä hetkellä saatavilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:59

en moista ole koskaan maistanut ainakaan muistaakseni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 20:57

Minäkin ostin sitä tässä yksi päivä, ja tänään kuumensin sen ruoaksi. Ei ollut mitään erikoista. Öljyä tai jotain muuta rasvaa oli runsaan puoleisesti. Taisi olla kauppaamme juuri tullut, kun oli tarjouksessa, enkä aiemmin ollut nähnyt koko tuotetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:43

tuoretta kalaa on ollut niin hyvin saatavilla ettei ole pakasteita tullut osteltua vuosikausiin,
aikanaan taisi tulla syötyä seitä kiintiö täyteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:25

Kalapuikkoja! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 08:54

On ilmeisesti jokin "kalapaketti", en ole edes nähnyt sellaista kun en juurikaan osta ruokaa pakattuna (pakasteena).