Onko napsulaisissa paljonkin tiukkapipoja?

Ihan hauska, normaali ja asiallinen kysymys: "Suomen ohuimpia teoksia on: Matti Nykäsen kirja: Kestävän avioliiton salaisuus. Tiedätkö itse ohuemman?"

Outo (tiukkapipoinen?) vastaus: "Erään humoristin vitsit..."

Lisätty: 06.09.2009 - 10:04

P.S. minä EN ole onttopohjaoy....enkä myöskään chumba...enkä Matti Nykänen...jne...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 10:28

pienenä oli liian tiukka pipo ja leka leikkikaluna.
isona menee kaikki rikki, mikähän lie vikana?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 10:06

Ei ole,pipot ahdistavat ainoastaan hartioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:08

ihan on pipot sopivan kokoiset .... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 10:25

Niin on tuo päänuppi kiristynyt kun pakko oli lapsena pitää pipoa. Nyt en laita vaikka maksettaisi sellaista enää päähäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:33

tökkiikö suksi, kiristääkö pipo?
ei kiristä eikä töki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:35

En ole tiukkapipo..pipo ei povi minulle..pitää olla huumoria..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 11:16

Pipo sopii, mutta sellainen pyörivä malli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 11:30

Ei olla, eikä ole myöskään Räikkönen kisan jälkeen The Times lehdelle: Ööööö, ai tount tink to huol kvaston is nessesseri, pat aikan ouli sei tät te reis vos pat, pat the kaar vos kut. Thank juu ant sii juu leitter in te par.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 11:38

Ei kiristä pipo - ei. Joskus on hyvä pitää napakkaa pipoa, ettei ajatukset karkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 11:39

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 11:50

tiukkako pipoko onkoko vaikoko eiköko olekoko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 12:01

Kiitos ”asiallisesta” palautteestasi.
Ensin ajattelin että en viitsi edes kommentoida järjetöntä kysymystäsi mutta kun se on selvästi minulle osoitettu niin voin myös vastata, ihan omalla nimimerkilläni.
Jos mielestäsi on hyvää huumoria ja vitsikästä repiä väkisin muka hauskoja juttuja samoista julkisuudenhenkilöistä niin olkoon, minun mielestä se on kaukana hyvästä huumorista. Samoin jos se on mielestäsi tiukkapipoista että ei naura katketakseen puujalkavitseille niin siinä tapauksessa on suomessa varmasti useampi miljoona tiukkapipoista tosikkoa.
Ja mitä tulee tiukkapipoisuuteen osoittaa vastauksieni ymmärtäminen, tai paremminkin ymmärtämättömyys sinussa suurta sellaista. Tiedän kyllä kuka olet ja seuraavan kerran voit antaa palautetta ihan hyvin omalla nimimerkilläsi tai vaikka yksityisviestinä, olet arvostellut täällä muitakin. Ilmeisesti oma elämäsi on loppujen lopuksi melko tylsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 12:42

En tiedä.
Monesta tuhannesta Napsulaisesta olen nähnyt vain muutaman kirjoituksia.
Kauanko Matti ja Mervi ovat olleet naimisissa? Aika kauan, joten hyvin menee. Kaikki eivät pääse lähellekään sitä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:42

En osaa sanoa muista mutta sen tiedän että itse en ole tiukkapipoinen juuri lainkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 14:55

en oo tiukkapipo. osaan silti sanoa oman mielipiteeni vaikka tiukastikin jos tarve. mutta - siihen menee energiaa että raivoo jonkun mielipiteistä.