Mitä luulet, miten lumenauraajat pääsevät töihin? Kuka auraa heille tiet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 12:38

60-luvulla menivät MINI:llä.
Nykyisistä en tiedä kun joillain "köyhillä" näkyy olevan levy city maasturin keulassa olisko ne niitä?

Lisätty: 06.09.2009 - 12:47

1992 tulin lapista ruskantähteiltä yötä myöten ja Jyväskylän paikkeiila oli tiellä sen verran lunta että rekkamiehet oli lyönyt rukkaset tiskiin. Ajelin escollani kotiin etelään vaikkei siellä vielä ollut lumia tieltä aurailtu.

Kysyjän kommentti

60-luvulla naapurin isäntä ajeli aina tunturi mopolla TVH:n varikolle hakemaan aura-autoa.

Minulle sattui 80-luvulla Konginkankaalla sankassa lumipyryssä tilanne, jos edessä olevat autot pysähtyivät mäkeen. Tienpinta oli jäässä ja liukas lumi sen päällä. Itse jatkoin matkaa ongelmitta. Aurausauto tuli vastaan Pihtiputaan kohdalla noin tunnin päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 14:32

lähtevät ajoissa liikeelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 14:41

Heillä on kaikilla omissa talleissaan omat lumiaurat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 16:32

niimpä?! ramonan vastaus on aika hyvä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2009 - 17:15

He odottavat että työkaveri tulee ensin auraamaan heille tien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.09.2009 - 20:01

Ottavat aurauskaluston omaan pihaansa jo illalla valmiiksi, ja eikun menoksi auraten tietä itselle ja aikaisille kulkijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 20:14

Joutuvat kahlaamaan ensin lumessa itse..että pääsevät..työn alotukseen..ja aamulla aikaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:57

Omassa pihassa aura jo valmiina.