emo
Kysytty: 05.09.2009 - 09:59

Minkälainen on hyvä päiväpeitto ettei siihen tarttuisi ihan kamalan helposti kissankarvat?Ei ainakaan 35%puuvillaa 65%polyesteriä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.09.2009 - 16:52

Edullisempi vaihtoehto on laittaa siihen päiväpeitteen päälle kissan paikalle vaikka vanha lakana. Se on helppo ravistella karvoista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 10:16

meillä on selainen kiiltäväpintainen peitto tuolla vierashuoneessa , jossa pojat nukkuu , eikä siihen jää karvat kiini niinkuin mattapintaiseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 12:03

Meillä on tää yksi tikattu päiväpeitto 50% polyesteriaä/50% puuvillaa, on sileä päältä, eikä oo nää kissankarvat peiton pintaan jääneet. Millanen päiväpeiton pinta sulla, jos tarttuu nuot kisun karvat?, meilläkin näitä kyllä ollu, mut en muista niitten materiaaleja...

  Ilmoita asiaton vastaus
fg
Vastattu: 05.09.2009 - 12:13

Miten olisi suuresta vahakankaasta (kuten mummolan vanha pöytäliina) leikattu sopivanmuotoinen pala?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 13:10

silkistä tehty päiväpeitto,täkäläisillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 13:12

Sileä/kiiltäväpintainen, joka ei kerää staattista sähköä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 17:45

meillä on ihan tavallinen päiväpeitto kait jotakin keino kuitua siinäkin mutta ei karvat näy. mutta kissoilla on siinä sängyn päällä vielä om peitto jonka päällä nukkuvat päivällä meidän sängyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.09.2009 - 17:49

Otto-tytöllä on toinen sängynpuolisko kokonaan käytössään. Siihen olen laittanut vanhan puuvillaisen sänkypeiton lakanaksi. Siinä Otto köllöttelee. Kyllähän sekin karvaantuu, mutta lähtee puistelemalla ja pesemällä karvattomaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 20:18

Joku fleeze mökillä on ja kerää kyllä pölyä & karvoja mutta on helppo puistella kun on niin kevyt että voi paikuttaa oikein voimalla kaiteeseen.