Kotosolla ollessasi pitääkö aina olla äänessä radio,TV jne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 21:39

Pitää olla telkkarissa Harju&Pöntinen soimassa. Soi muuten nytkin Lakeudun kutsu; Pasi Kaunisto

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 21:27

joo sillain taustalla , en välttämättä edes kulekkaan mitä sieltä tulee, mutta päällä aina joku pitää olla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 21:27

Kyllä toi radio on kaiken-päivää päällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 21:35

Päivällä ei välttämättä ole mitään soimassa, paitsi autossa radio. Yöradio on aina päällä ja sieltä tuleekin ne parhaat jutut montakertaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 21:42

Ei välttämättä,mutta yleensä on joko "salissa" tai keittiössä,tai nyt ei ole "salissa"kun on kokonaan sammunut toosa,mutta köökissä on auki,uutisten jälkeen jäi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:14

nou, tänäänkin on ihan hiljaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:15

En ehdi vapaalla kaivata. Mut jos on päivää enempi aikaa, sit on kiva kuunnella radiota ja mitä pitempään vapaata se vaihtuu musiikin kuunteluksikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:20

Kyllä täällä pitää aina olla joku äänessä.Sen lisäksi höpisen välillä yksikseni!Kun alan nukkumaan suljen kaikki masiinat.Ole kuulemma kova puhumaan myös unissani.Äitini mukaan jo pikku-lapsesta asti.Ainoastaan,kun joogaan täällä on hiiren hiljaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:39

Ei pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:57

Jep.Kissan ollessa yksin radio pitää seuraa ja on myös yön auki.Sit ku avaan telkkarin ni radio sulkeutuu ja ku lopetan telkkarin kattelun ni avaan taas radion.Eli joo kyl pitää olla muutaki ääntä ku naapurin oven nitinä ja natina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:12

Ei välttämättä pidä mutta aina jokin mölytoosa on auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:47

Ei välttämättä aina,mutta tänäänkin kun aloin siivoamaan niin oli mukavaa kuunnella "tsemppimusiikkia" :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 23:49

Päivällä en pidä auki mitään metelöitsijää, mutta telkun avaan kuuden paikkeilla illalla, ja suljen puolen yön tietämissä, ellei tule jotain erikoista että pitäisi katsoa myöhempään, kuten nyt Kultainen liiga.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 00:07

makkarin radio on yötäpäivää hiljasella. päivisin jos ei telkkarit ole päällä ni sit on netin kautta joko radio tai bb, eli aina joku äänessä. en pidä hiljaisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 00:46

välillä on pitkiä jaksoja ettei mikään toosa mölise

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 08:54

Minulla on aina telkkari auki, ääni on kyllä hiljaisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 09:02

Kyllä, radio on (lähes) aina auki ; YLE Radio 1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 09:34

No nyt on televisio ollut iltaisin liikaa päällä vaikka sitä ei kukaan katso, ihan turhaan sillä ohjelmatiedot näkee kyllä täältä koneenkin kautta, siis ei tarvitse sen takia olla päällä että voi katsoa tx-television kautta tarvittaessa mitä milloinkin tulee ja miltä kanavalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 10:36

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.09.2009 - 14:19

Ei, tai no tietokone on aina melkein päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 17:56

Ei aina ole päällä kumpikaan. Mutta jos päivällä tulee mieleen kuunella jotain laitan radion päälle.