Miten nautiskelet löylystä ja lämmöstä?

Minä mielelläni loikoilen ja joskus nostan jalat kattoon.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 21:18

ihan istuen .....sauna myssypäässä ja välilä heitän päällenikin vettä , sekä löylyyn tietty ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 21:19

Mökillä uiden ja vastalla saunoen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 21:19

En sanoisi sitä nautiskeluksi. Istun vähän aikaa lauteilla ja kiireesti pois, ennen kuin happi loppuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 21:20

Kunnon kipakat löylyt..niin minäkin makailen ja nostan jalat seinälle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 21:21

Lisään löylyveteen tervatuoksua ja sitten vain yritän istua mahdollisimman rentona ja tuoksutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 21:35

Samoin,mutta saunavuorolla ei ole paljon aikaa löhöillä jalat katossa,mutta jos on mahis,lököilen jälkilöylyssä ja pitkään,siis jossain mökkisaunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:17

ihan vaan saunon ja nautin.. löylyt, olut ja pesu ja vilvoitus ja uudestaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:34

Ensin hyvä hiki päälle,sitten jäähylle.Uudelleen löylyyn,pesu. Jälkilöyly seljällään vaimon kanssa
jalat ylös vastakkain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:38

Nautin lämmöstä ja annan jonkun aikaa hien pukata.Sitten suihkuun, pukeutumaan ja vettä juomaan.Se on siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:41

Istun hetken ja odotan hikoavani,johon sähkösauna ei kykene.Sitten suihkuun ja ajattelen miksi turhaa moinen saunan lämmitys.Suihku aamulla ennen töihin menoa tuntuu omemmalta suurimman osan vuotta.Kovin kuiva, tosin kyllä hiven rauhoittava hetki toi mun saunominen muulloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:07

Istahdan lauteille,hieman vettä kiukaalle ja istua nakotan sauna huppu päässä.Mietiskelen mukavia,välillä jopa tulee ideoita.Kesällä istun vain hetken,eihän siellä jaksa muutenki kuumal ilmal.Talvel istun vähä pidempään ja sulattelen jäätynyttä vartaloani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:52

Istuskelen hissukseen saunan lämmössä kera jääkylmän oluen tahi vichyn..mietin maailmanmenoa..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 09:26

Saunassa oli sellainen puutyyny valmiina joten joskus makaan ylälauteella ja tuijotan kattoon.
Juomia en löytyyn ota mukaan koska ovat muutamassa minuutissa liian kuumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 10:40

makaan lauteilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.09.2009 - 14:20

Makaan, ajattelen mukavia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 18:01

Istun ja rentoudun huopahattu päässä löylyn lämmöstä. Ja juon lonkeroa tölkistä.