Mikä se oli...?

Siis se biisi, jossa lauletaan TODELLA nopeasti jotain: neneneenananenena, mielestäni se on vanha biisi, en vain tiedä esittäjää, saatikka biisin nimieä, ellei biisin nimi olisi: its my life, EN OLE VARMA!!! mutta Bon jovin se EI OLE. Britney spearsista en ole varma, mielestäni olen (saattanut) kuulla että semmoinen olisi britneyllä... se on se gumatanaratama.. tai no siis tollee ne sanoo siin jotaa... MIKÄ SE LAULAJA VOIS OLLA, toi mun perustelu oli surkee, mut radionovalla, joku 9-vuotias tyttö toivo sitä biisii, ÄRH, JA en kuullu mitä biisii... siis kuulin kyl biisin, mutten laulajaa, tai sen biisin nimee. HELPPP!!
:)))) SIISPÄ ((((:
- Vanha biisi
- Nopea tempo
- Tyttö laulaja/bändi

OLISIN KIITOLLINEN KAIKISTA ARVAUKSISTA. VAIKKA NOIDEN PERUSTEELLA EI NYT OIKEEN KEKSI MITÄÄN!!

Lisätty: 04.09.2009 - 20:59

ENSIMMÄINEN VASTAUS: VÄÄRIN

Lisätty: 05.09.2009 - 13:05

VASTAUKSET VÄÄRIN!
KOKO BIISI menee jotenkin; gumateretagumategumaretujiok.... SE ON siansaksan kuuloista, ja TYTTÖBÄND ja sillä musiikkivideossa oli monta naista, ja muistaakseni ne tanssi...

Avainsanat: musiikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 21:28

Mä kyl muistan ton kappaleen, mut en saa sen nimee päähäni, oliks se kuitenkin Nylon Beatin biisi??

Lisätty: 05.09.2009 - 14:27

Ein silti saa HUUTAA, vaik nää vastaukset oiskin väärin, yritimme sentään parhaamme:(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 20:52

Schnuffel Halilaulu (suomeksi)
www.youtube.com/watch?v=SeFrPDqB1TE

Oliko oikein?

tai

Akon - Right Now (Nanana) 2008 belea
www.youtube.com/watch?v=qm11...playnext=1

Lisätty: 04.09.2009 - 21:05

Täällä vaikka kuinka monta:
www.youtube.com/results?sear...=&aq=f

Lisätty: 04.09.2009 - 22:23

Nylon Beat - Satasen Laina
www.youtube.com/watch?v=anxBujfNoC4

jonin13 vinkki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 00:11

Ettei Naikkareiden kappale Viimeinen? Tai toinen mikä tuli mieleen Opus Live Is Life ? :)