Tarvitsenko virustentorjunta ohjelmaa kun netin käyttö rajoittuu lehtien lukemiseen ja skypen käyttämiseen?

ehdotuksia toimivista ilmaisista virustentorjuntaohjelmista :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 20:17

Eipä siitä haittaakaan ole ellet sitten asenna liian raskasta suojaa.
Tosin ei viruksia kovin helpolla tule jos ei avaa outoja sivustoja.
Kyllä se avast on edelleen paras ilmaisista.
Lataa se vaikka tuolta;
www.avast.com/eng/download-a...-home.html
... ja ihan suomenkielellä jos haluat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 19:58

kyllä toki kannattaa kaikkea liikuu tuol nettiavaruudes , jotta on hyvä olla ne torjunnat kunnos....www.ilmaisohjelmat.fi/virustorjunta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 20:51

Skypellä kulkee viruksia ja milläs napsussa käyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 21:05

Avast on hyvä virustorjunta. Sen kun lataamaan. Kyllä se on hyvä olemassa vaikka käyttö olisi kuinka vähäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 21:07

täällä toinen ilmainen vaihtoehto.
www.download.fi/tietoturva/v...dition.cfm

kuinka uskallat surffailla ilman virustorjuntaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 21:17

Nämä napsulaiset neuvoivat minulle tuon Avastin. Osasin jopa itse asentaa ja eiköhän se toimi tuolla läppärissä. Jota käytän harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:29

Ilman muuta tarvitset viruksentorjuntaohjelman, kun käyt netissä. Aivan muutaman minuutin kuluttua nettiyhteyden luomisesta syntyy useita pöppiäisyhteydenottoyrityksiä koneellesi. Ilmaisista torjuntaohjelmista ei ole kokemuksia. Tällä hetkellä itselläni käytössä F-Secure.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:32

Avast on hyvä virustentorjuntaohjelma ja ilmainen. Tarvitse virustententorjuntaohjelman jo ennen selaimmesi avausta. Mistä tiedät aivan varmasti minne sivusi avautuvat? Palomuuri olisi myös aina hyvä olla, että kukaan ei voisi kaapata konettasi käyttöönsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:54

Ei vara venettä kaara,kannattaa olla kaikki mahdolliset varmuusvälineet,kun surffailet netissä.Napsut ovatkin jo antaneet linkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 10:22

Virustorjunta ohjelma ei ole asia jota pitäisi miettiä tarvitsenko sitä vai ei, tai ei siit haittaakaan ole, VÄÄRIN !!! jokaisella nettikoneella täytyy olla virus torjunta ohjelma, ilman sitä kone toimii noin 2 viikkoa jonka jälkeen koneelle on asentunut niin paljon viruksia että koneen huoltaja ehdottaa uuden koneen ostoa, varsinkin kun esittää hinta arvion satojen viruksien poistamiseen käytetyn ajan kuluista, virus torjunta on yhtä tärkeä kuin hiiri tai näppäimistö, ilman ollaan pulassa, ja älkää latailko (ostako) noita maksullisia isoja ohjelmia joita liikkeessä tarjoavat, ilmais ohjelmat toimivat ihan tarpeeksi hyvin. -Avast! 4 Home Edition (Suomenkielinen) v4.8.1351- suomen eniten ladattu ohjelma, täältä> www.download.fi/tietoturva/v...omeksi.cfm

Lähteet:
www.download.fi/tietoturva/v...omeksi.cfm

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.09.2009 - 14:22

Toki, se on hyvä olla aina jos on netti.